מבקרים ותושבי ראשון לציון שהגיעו בימים האחרונים לאיזור חוף הים ופארק הזיכרון, הופתעו לגלות עשרות שלטים שנתלו על גדרות ובהם קריאה לנשים לשמור על הצניעות כדי לא להכשיל את הגברים. בעקבות זאת, העירייה שלחה את עובדי אגף הפיקוח במטרה להסיר את השלטים.
"בת ישראל תהיי צנועה ואל תכשילי את בחורי ישראל", כך נכתב על גבי עשרות מודעות שהודבקו על קירות המקיפים אתרי בנייה הסמוכים לים ולפארק הזיכרון. העוברים ושבים שהבחינו בשלטים אלו לא אהבו, בלשון המעטה, את המסר וניסו להבין מי עומד מאחוריו. התלונות הגיעו גם אל אנשי "ראשון חופשית", שפנו לעירייה כדי שתטפל במסרים הפוגעניים לדבריהם.
1 צפייה בגלריה
השלטים. "מטרד מביש"
השלטים. "מטרד מביש"
השלטים. "מטרד מביש"
(צילום: פרטי)
"השלטים הפטריארכליים האלה, שנתלו כבר במקומות אחרים בארץ, הגיעו גם אלינו, לפחות אל חוף הים ואל פארק הזיכרון", אמרו בתנועה, "פנינו בתלונות למוקד העירוני, לראש העירייה, לסגניו ולחברי מועצה נוספים. במהירות קיבלנו תשובות שהנושא מועבר לפיקוח. כעבור זמן קצר קיבלנו מחבר המועצה מוטי עג'מי הודעה שהעירייה כבר החלה לצבוע ולמחוק את השלטים, ולהסיר את המטרד המביש הזה".
מחזיק תיק החברה לביטחון שהייתה אחראית על הסרת השלטים סיפר שכעת הם מחפשים את האחראים לתלייתם. "הסרנו את השלטים, אבל אנחנו מחפשים את מי שאחראי עליהם, מכיוון שהמטרה היא לא רק להוריד אלא גם להעניש את האנשים שתלו אותם כדי שלא יעשו זאת פעם נוספת. לדעתי אלו גורמים דתיים מראשון לציון ולא מחוץ לעיר".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון