ביליתם לאחרונה בבית מלון באילת וגיליתם שחפצי ערך נעלמו מהחדר? יתכן שזו הסיבה. גבר בן 36 מראשון לציון, שבעוד מספר ימים אמור להיכנס לכלא על מנת לרצות יתרת מאסר ממנו שוחרר על תנאי, נעצר בימים האחרונים באילת, יחד עם שותפו, צעיר בן 22 מחולון.
חקירה משטרתית העלתה שהשניים ככל הנראה פרצו לחדרי מלון באילת, ולקחו כל פריט יקר ערך שמצאו. השניים נעצרו לאחר פעילות משותפת שביצעו בלשי משטרת אילת בשיתוף פעולה ותיאום עם מחלקות הביטחון של בתי המלון בעיר.
1 צפייה בגלריה
העיר אילת - תמונת פייסבוק
העיר אילת - תמונת פייסבוק
אילת. השניים "ניקו" את חדרי המלון
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
"אנשים חפים מפשע באים לטיול. אני מוכן לשבת 10 שנים. באנו לחופשה. בושה שעוצרים אדם חף מפשע", כך הצהיר בפני השוטרים תושב ראשון לציון שנעצר, וטען כי עצם העובדה שנעצר בלובי של מלון, כשלידו במקרה מונחת שקית עם רכוש ותעודות לא שלו, איננה יותר מאשר יד המקרה.
המשטרה מצידה הסבירה, שלא בגלל זה השניים נעצרו בחשדות המיוחסים להם. "הגרסאות שהעצורים מוסרים, עומדים בסתירה. מבחינתם, כשהם רואים את השוטר, מבחינתם מדובר בתחילת האירוע, וזה לא נכון. יש לנו ראיות שקושרות אותם לכל העבירות", טענו במשטרה.
במהלך הדיון שנערך באולם המעצרים באילת, שם הוארך מעצרם של השניים בארבעה ימים, הסתבר כי הצעיר מחולון בעל עבר פלילי, מהסוג של "לא ניתן לתת בו בכלל אמון", כהגדרת המשטרה.
לגבי החשוד השני, המצב אף מורכב יותר, מאחר והתברר כי הוא נמצא בימים אלה בחופשה מהכלא, אליו הוא אמור לשוב בימים הקרובים כדי להשלים תקופת מאסר שהוטלה עליו בתיק אחר.
לדברי המשטרה, האיש הפר את תנאי השחרור על תנאי, וצפוי לשוב לכלא, ולא רק בשל כתב האישום שככל הנראה יוגש נגדו בגין גנבה מחדרי מלון באילת.