סכסוכי שכנים הם אחת התופעות המטרידות ביותר את משטרת ישראל. אם זה בשל הקמת רעש, השתלטות על חניה במקרה הטוב, או השתלטות על שטח משותף ובניה לא חוקית במקרה הרע. אולם אל בית המשפט הגיע הפעם מקרה חריג במיוחד שמתרחש בימים אלה ברחוב קטן בשכונת 'נווה ים', מקרה שאליו חשופה גם משטרת ראשון לציון וגם אגף הרווחה בעירייה. בית המשפט אף נתן תוקף משפטי לסעיף הזוי "בהסכם הפסקת אש" בין דיירי הרחוב לדיירת חדשה.
2 צפייה בגלריה
"מכריחה אותנו לצפות בה"
"מכריחה אותנו לצפות בה"
"מכריחה אותנו לצפות בה"
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
סעיף מספר 7 בהסכם אליו הגיעו הדיירת ושכניה קובע כי "נאסר לקיים יחסי מין מחוץ לבית המגורים". שאר 8 הסעיפים אוסרים על הקמות רעש, הטרדה, או בילוש הדדיים. אך לקיומו של סעיף מספר 7, ישנה סיבה טובה.
לא פחות משלושה שכנים הגישו לבית המשפט תצהירים בהם הם מספרים על האווירה המינית המשוחררת מדי, לטענתם, שבה הם חיים בשנה האחרונה. "חיינו הפכו להיות בלתי נסבלים, כשאנו עדים כל היום לקולות של סרט כחול. חדר המיטות של השכנה נמצא בכל מקום, כולל חצר ביתה", מעידה אחת השכנות.
לדברי השכנים, לפני כחודש המצב החדש אליו נקלעו חייהם קיבל תפנית. "הדיירת הפכה את נוף ביתנו לסרט כחול. סמוך לשעה 11 בבוקר, החלו צעקות וגניחות קולניות במיוחד, וכשיצאנו השכנים לרחוב והבטנו לכיוון ביתה של הדיירת, ראינו אותה מקיימת יחסי מין בפרהסיה עם גבר, כאשר שניהם בעירום מלא", מספרת השכנה כיצד למצב שבו הם רק שמעו, ישנה עכשיו גם תוספת של אפשרות צפייה במתרחש.
2 צפייה בגלריה
לא רק שומעים את האקט
לא רק שומעים את האקט
לא רק שומעים את האקט
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
לדבריה השכנים, הצעקות והגניחות של הדיירת בוילה השכנה, נשמעו להם כאילו זה קורה בתוך ביתם. "מדובר בהטרדה מינית, שכן, הדיירת כופה עלינו להיות עדים ליחסי המין שהיא מקיימת... מעשיה יכולים לקחת שעות ולפעמים גם יום שלם. ככל שהדבר הזוי, זו המציאות שבה אנחנו חיים", מספרת שכנה.
המצב גרר את הדיירת החדשה לסכסוך לוהט עם שכניה ולתקריות נקמה והתערבות משטרתית ללא תוצאות. הצדדים הגיעו בעת האחרונה לבית המשפט שהצליח, כאמור, להביא להפסקת אש בין הצדדים בכריתת הסכם הרגעה מוסכם, ובו גם סעיף איסור קיום יחסי המין מחוץ לבית.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון