הצבע האדום ממשיך לשלוט במפת תהחלואה בראשון לציון ונכון להבוקר (שלישי) יש כבר קרוב ל-2,000 חולים פעילים ועוד למעלה מ-6,000 תושבים ששוהים בבידוד. מתחם הבדיקות שהוקם ברחוב דרובין גורם לפקקים רבים בכל האזור ותושבים המנסים להגיע לביתם נכנסים גם הם בעל כורחם לפקקי התנועה הממושכים.
1 צפייה בגלריה
למה דווקא כאן?
למה דווקא כאן?
למה דווקא כאן?
(צילום: יריב כץ, יאיר שגיא)
קראו גם:
"נקלעתי אתמול לאזור מתחם הבדיקות והיה תוהו ובוהו", מספר תושב העיר שרצה להגיע לביתו ומצא את עצמו בפקק שנגרם בגלל עומס כלי רכב שבאו לבדיקות. "כלי הרכב צריכים לפנות למתחם של הבדיקות, אבל זאת פנייה צרה וככל שנהיה עומס במתחם, זה משפיע על כל התנועה באזור. יש תושבים שנתקעו בפקק תנועה עד לרחוב הרצל. יש כל כך הרבה מתחמי חנייה גדולים בעיר שחבל שלא עושים זאת שם. בעירייה צריכים להבין שהמיקום מייצר בעיות ולהעביר אותו משם".
(צילום: ולאד קפוסטין)
בינתיים ממשיכה ראשון לציון להיות אדומה כשבראש הרשימה נמצאות שכונות רמב"ם עם 192 חולים ולאחריה שכונת נווה ים עם 138 חולים. מי שמצליחה להישאר נקייה בין כל הצבע האדום הזה היא שכונת נרקיסים שבשלב זה לא התגלו בה חולים מאומתים.
מעיריית ראשון לציון נמסר: "הצורך להקים מתחם נוסף בכדי להקל על העומסים בשאר המתחמים היה גדול יותר. למרות זאת בעירייה מודעים לבעיה ומחפשים מקומות חלופיים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון