מחר (שני) יפתח הרישום לגני הילדים ולכיתות א' שיימשך שלושה שבועות עד ל-23.1.22. עיריית ראשון לציון העמידה מערכת מקוונת שתפעל 24 שעות ביממה ותחסוך זמן להורים, ובמקביל תעמיד מוקד טלפוני שיפעל מ-8:30 עד 16:30.
2 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: shutterstock)
פתיחת ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ג: מחר (יום שני, 3.1.22) תפתח עיריית ראשון לציון את הרישום לגני הילדים העירוניים ולכיתות א' לשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ג. ההרשמה צפויה להימשך כשלושה שבועות עד ל-23 בינואר 2022. במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני.
השנה גם תלמידי החינוך המיוחד בגנים ובבתי הספר יבצעו רישום מקוון באתר.
הרישום לצהרוני גני הילדים לשנה"ל תשפ"ג יתקיים השנה בנפרד מהרישום לגן. לאחר קבלת השיבוץ לגן, יתאפשר לבצע רישום לצהרון. הנחיות לביצוע הרישום לצהרוני הגנים יפורסמו בהמשך באתר העירוני.
תהליך הרישום הינו פשוט וידידותי למשתמש. בכניסה למערכת באתר הרישום המקוון יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד וגילו. יש לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל. בהמשך, ולצורך הגנה על פרטיות המידע, יש להקליד פרטי זיהוי נוספים.
לאחר מכן, ברישום לגן לדוגמה, תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן שהנכם מעוניינים בו בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך יישלח מסרון לנייד שלכם ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו נערכים כבר כעת לשנת הלימודים הבאה. בניגוד לשנים קודמות ובדומה לשנה שעברה, מערכת הרישום המקוונת פשוטה, זמינה ונגישה לכולם בכל שעות היממה. ההורים יכולים לרשום את הילדים ללא לחץ ובלחיצת כפתור מבלי להגיע פיזית לעירייה. ראשון לציון תמשיך להוביל בחינוך נגיש ושווה לכולם גם השנה".
מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. גם השנה תושבים חדשים בעיר יוכלו אף הם לבצע רישום באמצעות אתר האינטרנט, אולם יתבקשו כשלב מקדים לבצע עדכון פרטים באמצעות טופס מקוון. הטופס נמצא באתר האינטרנט העירוני.
הודעה על השיבוץ לגן הילדים תפורסם במהלך חודש יוני 2022, והודעה על השיבוץ לכיתה א' תפורסם במהלך חודש מאי 2022. השיבוץ יפורסם באתר האינטרנט העירוני ואיגרת תישלח לביתכם לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום. השיבוץ למסגרות החינוך המיוחד יהיה בכפוף לאפיון התלמיד/ה בוועדת זכאות, ובהתאם למסגרות הקיימות.
2 צפייה בגלריה
שלום כיתה א'
שלום כיתה א'
שלום כיתה א'
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
חשוב להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, ובלבד שהרישום ייעשה בתקופת הרישום המוכרזת. כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום. כמו כן, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים בין השעות 08:30 ועד 16:30 בטלפון 03-9547979. כמו כן, תושבים שזקוקים לסיוע בביצוע הרישום יוכלו לפנות למוקד הרישום או לזמן פגישה לשיחה טלפונית או בווידאו עם נציג באמצעות אפליקציית MY VISIT. לפירוט כל אמצעי ההתקשרות ראו באתר העירוני.
השנה עיריית ראשון לציון תקיים כנס וירטואלי להורים ב-10 בינואר 2022 בשעה 20:00, שיכלול היכרות עם גני הילדים. עבור הורים לתלמידים הלומדים בגני החינוך המיוחד בעיר ייערך כנס בזום היום (ראשון, 2.1) בשעה 19:00. כמו כן, השנה – בשל תחלואת הקורונה - מתקיימים הימים הפתוחים בבתי הספר היסודיים בזום באתרי האינטרנט הבית-ספריים, בשני מועדים (מועד ראשון התקיים ב-31.12.21, ומועד שני יתקיים ב-7.1.22). מידע מפורט על כך נמצא באתר העירוני.
בשנה"ל תשפ"ג ייפתח בי"ס יסודי ממלכתי חדש בשכונת נרקיסים (רחוב שלמה לוי 11). יום פתוח לבית ספר נרקיסים יתקיים בזום ביום שישי (7.1.22) בשעה 08:30. קישור למפגש באתר העירוני.
ליאל אבן-זהר, מ״מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, הוסיפה: ״עיריית ראשון לציון ומנהל החינוך נותנים גם השנה מענה רישום קל ונוח באופן מקוון להורים, על מנת שלא יצטרכו לצאת מהבית, או לבזבז ימי עבודה ויוכלו לעשות הכל באופן מקוון בזמנם. אנו רק מבקשים לזכור, כי הרישום יימשך שלושה שבועות, כולם ירשמו ולכן אין צורך להיות בלחץ להירשם בימים הראשונים״.
מידע נוסף על תהליכי הרישום לשנה"ל תשפ"ג ניתן למצוא באתר העירוני.