למה ראשון לציון: "נולדתי בשכונת ג׳סי כהן בחולון. כשהתחתנתי, לפני 18 שנה, עברתי עם אשתי שמרית לראשון לציון. היא במקור מבת ים וראשון נראתה לשנינו עיר מגניבה עם פוטנציאל. נשארנו לגדל כאן את הילדים שלנו".
1 צפייה בגלריה
יחיאל שמן
יחיאל שמן
יחיאל שמן
(צילום פרטי)
קראו גם:
אז בבית הספר: "למדתי באורט חולון, ואני זוכר מורה מיוחד: יוסי שניידרמן, המורה למתמטיקה. הוא לא ויתר עלי ותמיד האמין ודחף אותי, למרות שלפעמים הייתי שובב לא קטן ותלמיד בעייתי".
פגישה בהזמנה: "הייתי רוצה לפגוש את הפנתרים השחורים. חבורה של גיבורים שפעלו מתוך מצוקה אמיתית, לא פחדו לצאת כנגד הממסד והעלו על סדר היום את הפערים החברתיים והעדתיים בישראל".
תוכניות לסופ"ש: "כל ערב שישי מוקדש לקידוש עם המשפחה המורחבת. בשבת אנחנו אוהבים לטייל ולנשום טבע וירוק ברחבי הארץ היפה שלנו. בראשון מעדיפים את חוף הים המדהים או סרט ביס פלנט או בסינמה סיטי".
שיר לשבת: "גלגל מסתובב של עידן רייכל. המילים כל כך מדויקות ונכונות. מהות החיים בשיר אחד קצר".
המקום שלי בעיר: "החי כיף בקרית ראשון. אני אוהב לבלות שם הילדים, יש משהו מרגיע בלראות את החיות".
תיבת ההצעות: "ראש העיר עושה יופי על עבודה ורואים שאכפת לו. הייתי שמח לראות יותר שילוב של מבוגרים וקשישים בפעילויות חברתיות וגם להקים בריכות עם מים רדודים פתוחות לציבור שישמשו להתרעננות".
מה חדש: "אנחנו נמצאים בימים אלו במו"מ לחתימה על הסכם בפלאפון ובזק בינלאומי לאחר מאבק קשה שניהלנו בשנה האחרונה. הלוואי שיגיע יום בו מנכ"לים ובעלי הון יגלו יותר רגישות חברתית ויראו בעובדים נכס ולא נטל".