מבקרים שהגיעו לקניון הראשונים מתלוננים על זמני המתנה ארוכים למעליות. הבעיה מורכבת עוד יותר עבור אמהות עם עגלות שאינן יכולות לרדת במדרגות הנעות או להצטופף במעליות. "התכנון של הקניון לקוי. הם חייבים לעשות משהו עם זה", אומרת אחת האמהות.
1 צפייה בגלריה
קניון הראשונים. "היחס אלינו המבקרים בלתי נסבל"
קניון הראשונים. "היחס אלינו המבקרים בלתי נסבל"
קניון הראשונים. "היחס אלינו המבקרים בלתי נסבל"
( צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
"אני הולכת לקניון כבר שנים, ואני זוכרת שתמיד עניין המעליות היה בעייתי, אבל לא זכור לי שהמצב היה כזה חמור", מספרת ליאת. "השבוע הייתי בקניון והייתה הופעת ילדים והכל היה מאוד רועש ועמוס וחיפשתי לצאת משם ולברוח מכל ההמולה. עמדתי בקומה השנייה וחיכיתי למעלית אבל בכל פעם שהיא הגיעה היו בה המון אנשים שנדחסו פנימה. מדובר על תשע קומות כולל החניון ששתי מעליות עולות ויורדות בהן כאשר קומה אחת היא של חדר כושר ושם עולים כל הזמן אנשים ויורדים עם מעלית מלאה, לכן בכל פעם מחדש כשהמעלית נפתחה בקומה השנייה היא לא הייתה מסוגלת להכיל עוד אנשים. אחרי למעלה מרבע שעה שחיכיתי למעלית התייאשתי והלכתי לצד השני של הקניון ששם פחות צפוף וירדתי במדרגות הנעות למרות שאסור, אחרת הייתי ממשיכה לחכות שם עוד זמן רב".
"יש גם מעליות בפינה של הקניון, אבל המעליות הללו לא מגיעות לקומה אפס שזאת הקומה שהייתי צריכה", היא מספרת. "היו שם המון אמהות שהתלוננו על המצב וסיפרו שזה תמיד כך".
מקניון עזריאלי ראשונים נמסר: "בתקופת הקיץ ישנם אלפים של מבקרים בעיקר בשעות הצהריים ואחר הצהריים והדבר מביא לעומס על המעליות. בתקופה זו מתקיימות גם הופעות ילדים כמעט בכל יום. טבעי שבסיומן של הופעות אלו ייווצר עומס נוסף במעליות. ישנן שתי מעליות נוספות בצד המזרחי (בקומה 1 ליד סטרדיבריוס ובקומה 2 ליד המרקדו), שניתן לעבור דרכן והן מגיעות גם לחניונים".