לפני שנתיים וחצי נפרדה תושבת העיר, אז רק בת 19, מבן זוגה שהיה מבוגר ממנה בעשור. השניים אמנם היו יחד רק חודשים ספורים, אבל הגבר סירב לקבל את הפרידה והחל למרר את חייה בצורה מסוכנת ומפחידה.
2 צפייה בגלריה
אישה עבריינית בחורה צעירה - תמונת פייסבוק
אישה עבריינית בחורה צעירה - תמונת פייסבוק
חייה הפכו לגיהנום
(צילום המחשה: shutterstock)

על פי כתב אישום שהוגש נגדו, האקס המסוכן נהג לארוב לה מחוץ למקום עבודתה, בתחנות האוטובוס אליהן ידע שתגיע ומחוץ לבית הוריה. פעם אחר פעם ניסה לשכנע אותה שתיכנס לרכבו, צילם אותה ושלח לה את התמונות על מנת להבהיר לה כי הוא יודע כל דבר שהיא עושה, ואף חסם רכבים בהם ישבה.
בהודעות תוקפניות הנאשם איים עליה כי אינו חושש להיכנס לבית סוהר, ולגרום לה סבל רב עד שתסכים להיפגש עימו. בין היתר כתב לה: "פתחת על עצמך את שערי גיהנום. תתכונני", "אני מוכן ללכת לכלא רק שתמותי".

קראו גם:

במקרה אחר הגיע למוסד חינוכי בו עובדת אמה, צילם את השער ואיים עליה. במקרה נוסף הבהיר לה כי מבחינתו מערכת היחסים ביניהם לא הסתיימה: "את חושבת שאת יכולה לדבר עם מישהו, זה בגידה מבחינתי ואת תהיי בבעיה", כתב הנאשם.
כמו כן נהג לפנות לחבריה ברשתות החברתיות ואף איים על בחורים שהגיבו לתמונות שלה. בנוסף, הנאשם הניח על שמשת רכבה לבנה, ושלח לה תמונה של מעשיו עם כיתוב כי תיזהר ממנו ובמקרה אחר השאיר לבנה מחוץ לפתח ביתה.

2 צפייה בגלריה
ארב מחוץ לביתה
ארב מחוץ לביתה
ארב מחוץ לביתה
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בשלב מסוים הצליחה הצעירה הוציא נגדו צו למניעת הטרדה מאיימת, אך ימים ספורים לאחר סיומו שוב החל הנאשם להטריד אותה וסיפר לה כמה חיכה שהצו יפוג. כשלא השיבה לו החל הנאשם לחדש את המעקבים אחריה, לתעד את מעשיה ולדרוש ממנה להיפגש עימו. היא מיהרה לחדש את הצו נגדו אך הפעם החליט הנאשם להתעלם ממנו והחל להטריד אותה באמצעות הטלגרם.
בגין מעשיו הוגש נגדו כתב אישום על סעיפי פגיעה בפרטיות, איומים, הטרדה, הפרת צו בית המשפט ועוד. הנאשם הורשע בחלק מהסעיפים ובעודו ממתין לקבלת גזר הדין המשיך להטריד את הצעירה ששוב פנתה לבית המשפט בבקשה להאריך את צו ההרחקה.
בדיונים בבית המשפט טענה הצעירה המבוהלת כי הוא נוהג להתקשר אליה 40 פעם בלילה, דרש כי תעזוב את ראשון לציון ואף פנה למשפחתה ואיים שיפרסם סרטונים אינטימיים שלה. היא סיפרה לבית המשפט שכבר שנתיים וחצי אין לה מנוח, היא חוששת לחייה, חוששת ללכת ברחוב, מפחדת לצאת מהבית ומפחדת מהרגע בו יהפכו ההטרדות למעשים אלימים.
בית המשפט האריך את צו ההרחקה של החבר לשעבר, אך לאור מעשיו בעבר, החשש הגדול הוא שימשיך להטריד אותה ולסכן את חייה.