בצמתים, בתחנות הרכבת ובכבישים. כך ישפיע יום השיבוש הלאומי שייערך מחר (שלישי ה-18.7) על תושבי ראשון לציון והסביבה.
2 צפייה בגלריה
הפגנה בצומת ראשונים
הפגנה בצומת ראשונים
הפגנה בצומת ראשונים בשבוע שעבר
(צילום: דוברות המשטרה)
על הרקע הרפורמה המשפטית והמחאות נגד החקיקה לביטול עילת הסבירות יתקיימו ברחבי הארץ שיבושים נרחבים שיכללו הפגנות ושיבושי תנועה. ארגוני המתנגדים, ביניהם כח קפלן, אחים לנשק ומחאת הייטקיסטים, הודיעו על פתיחת היום בשעה 6:30 ברחבת הבימה בתל אביב ומשלב זה יחלו שיבושים ברחבי הארץ, כאשר המוקדים העיקריים הם מקומות מרכזיים בערים גדולות.
בשעה 7:30 מתוכננת הפגנה בצומת קניון שער ראשון.
ב-9:30 יערכו מחאות בבתי דיור מוגן ובתי אבות, ביניהם ככל הנראה גם באזור אחוזת ראשונים בעיר. בהמשך יתקיימו מחאות בשרונה בתל אביב, ומחוץ לבניין ההסתדרות במטרה להפעיל לחץ על ההסתדרות להשבית את המשק.

קראו גם:

בשעה 16:00 מתכננים המפגינים לשבש את תנועת הרכבות במרכז, וכתוצאה מכך צפויים עיכובים ברחבי הארץ. יתכנו הפגנות מחאה גם בתחנות הרכבת הראשונים ומשה דיין בראשון לציון. מאחר וכבר הודיעו על שיבושים צפויים בתנועת הרכבות, ככל הנראה ייווצר עומס נוסעים שינסו לצאת מוקדם יותר ולהמנע משיבושים.

2 צפייה בגלריה
תחנת רכבת משה דיין. הנער אחז בכבל חשמל
תחנת רכבת משה דיין. הנער אחז בכבל חשמל
תחנת רכבת משה דיין. יתכנו הפגנות ושיבושים
(צילום: קובי קואנקס)

על כן גם תנועת הרכבים סביב תחנות הרכבת צפויה להיות עמוסה במיוחד. מומלץ להימנע להתקרב לתחנות הרכבת ולפקקים המתוכננים סביבן. בסיום היום תשוב המחאה להפגנת ענק בקפלן ובקריה.
ביום המחאה האחרון בשבוע שעבר נחסם צומת ראשונים על ידי מפגינים, אך הצומת פונה תוך זמן קצר על ידי המשטרה ואחד מהחוסמים אף נעצר. גם הפעם המשטרה נערכת באזור ובצירים מרכזיים.
יש לציין, שמנגד מתוכננות גם הפגנות מצד תומכי הרפורמה, שיגיעו אף הם למקומות מרכזיים בארץ, ביניהם ככל הנראה גם עורקי תנועה מרכזיים במרכז ובאזורי קיבוצים ומושבים. כך שגם הפעילות הזו תתרום לעומסי התנועה.