מאות הורים וילדים יצאו הערב לצעדת מחאה נגד חרמות חברתיות ואלימות ברשת. הצעדה שנקבעה כבר בשבוע שעבר התקיימה יממה לאחר מפגן מחאה דומה שנערך אתמול, בעקבות מקרה אלימות קבוצתי בבית ספר בעיר. הצעדה יצאה מרחבת העירייה, עברה דרך גן העיר והסתיימה במדרחוב רוטשילד.
2 צפייה בגלריה
הענות מעוררת תקווה. הצעדה בגן העיר
הענות מעוררת תקווה. הצעדה בגן העיר
הענות מעוררת תקווה. הצעדה בגן העיר
(צילום: גלי ברדה)
קראו גם >>
אמש (שבת) הגיעו הורים רבים לביתו של ע', תלמיד כיתה ח' מראשון לציון, בכדי לחזק אותו, לאחר חרם שחווה מתלמידי כיתתו, ונחשף לראשונה ב"מיינט ראשון", שחלקם אף היכו אותו לעיני חבריו לספסל הלימודים. הערב, כאמור, נמשך קו המחאה במסגרת צעדה שארגנה הנהגת ההורים העירונית.
2 צפייה בגלריה
צועדים בגן העיר
צועדים בגן העיר
צועדים בגן העיר
(צילום: גלי ברדה)
אחת הצועדות הייתה גלי ברדה, אמא לילדה שעברה חרם במסגרתו אף תלמיד מכיתתה לא הגיע ליום הולדתה. "הדבר הכי חשוב הוא שהנהגת העיר תעשה הכל כדי שזה לא יקרה בעתיד", היא אמרה, "וגם ההורים יהיו מעורבים ואכפתיים כדי לוודא שלא מתנהגים בבריונות כלפי אף ילד, ושאם חוגגים לחבר מהכיתה אז לא להחרים אותו".
יו"ר הנהגת ההורים, רוני עקירב, הוסיף: "אנו נעשה הכל על מנת להעלות את נושא החרמות בין ילדים על סדר היום ונעשה הכל בכדי למגר התופעה או להקטינה ככל האפשר. צעד זה הוא אחד מיני רבים למען ביטחונם החברתי של כל ילדי ראשון לציון".
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון
פורסם לראשונה: 20:53, 07.11.21