תושבת ראשון לציון נסעה עם בן זוגה לנופש באילת כדי לנוח מעט לפני חתונתם. לדבריה, כאשר יצאה מהמקלחת והייתה עירומה, התפרץ אחד מעובדי המלון לחדר כדי לתת לה נייר טואלט. מאז, מספרת האישה, היא סובלת מחרדות ואינה מסוגלת לצאת לחופש. בעקבות כל אלו תובעת האישה מבית המלון פיצויים כספים בסך של 34 אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
העוב'ד התפרץ לחדר
העוב'ד התפרץ לחדר
העוב'ד התפרץ לחדר
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
המקרה קרה לפני חודשיים במלון יוקרתי באילת. לדבריה, מעט אחרי השעה תשע בערב היא ביקשה מבן זוגה שירד לקבלה ויבקש להביא נייר טואלט. בזמן הזה נכנסה להתקלח, אך כאשר יצאה עירומה נכנס לחדר עובד המלון כשבידו נייר טואלט. לטענת האישה, היא צעקה לעברו לא להיכנס, אך הוא נכנס בכל זאת ועמד מולה כשהיא עירומה לגמרי והושיט לעברה את נייר הטואלט.
קראו גם:
מאז אותה תקרית, מספרת האישה, היא אינה מצליחה לחזור ולתפקד, היא סובלת מחרדות והתפרצויות בכי בלתי נשלטות. עוד טוענת האישה כי היא שומרת מסורת והמחשבה שמישהו חילל את כבודה אינה עוזבת אותה. כמו כן היא מציינת שעל ידית הדלת הייתה הודעת "נא לא להפריע" ובכל זאת הרשה לעצמו העובד להתפרץ כך לחדר.
בעקבות זאת, טוענת האישה כי אינה מצליחה לחזור לעצמה ואין בכוונתה לנפוש יותר בארץ. בגלל כל אלו היא דורשת מבית המלון פיצוי על סך 34 אלף שקלים.
טרם הוגשה תגובת המלון.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון