חתונה הוא אירוע בלתי נשכח שמלווה בהתרגשות רבה, אבל עבור תושב נס ציונה שהתחתן השבוע בגן הורדים, אולם אירועים שבין ראשון לציון לנס ציונה, היא בוודאות תהיה אירוע שאותו יזכרו לנצח.
מאות האורחים שהתרגשו בחתונתו של משה (שם בדוי) לא ידעו על הדרמה שמתרחשת מול עיניהם מתחת לחופה. "כשהגיע הרגע לשבור את הכוס דרכתי עליה בחוזקה", משחזר החתן הטרי. "הרגשתי את הזכוכית נכנסת לרגל. לא הבנתי מה קורה באותו הרגע וחשבתי שהיא נדבקה לי לסוליה, אבל כשניערתי היא לא יצאה. הוצאתי את הכוס וראיתי זכוכית תקועה לי ברגל.
2 צפייה בגלריה
אאוץ'
אאוץ'
אאוץ'
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
בשיא הלחץ, כשכל המשתתפים באים לברך, החתן נאלץ לזוז לצד ולהסביר לנוכחים את מה שקרה. "אחד מחברי המשפחה הוא חובש בצבא והוא ראה מה קורה לי, אז הוא זז איתי הצדה וחלץ לי את הנעל", ממשיך משה. "הוא הוציא את הזכוכית ומיד התחילו שפריצים של דם. בקהל היה רופא ואחות והבינו שצריך תפירה. בינתיים עשו לי חסימה במקום ושלחו אותי באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים. הכניסו אותי לבית חולים ותוך ארבעים דקות אמבולנס החזיר אותי חזרה לאירוע, כי החובשים חיכו לי והיו צמודים אלי. חזרתי לאולם עם רגל רדומה. הגעתי לאירוע וכל הקהל כבר חיכה לי בחוץ. הרימו אותי על הכתפיים. קפצתי כל האירוע על רגל אחת או שהייתי על כתפיים של אנשים. לא הרגשתי שהיה יותר מדי דרמה ושכחנו מזה מהר מאוד כדי להמשיך בחגיגות".
2 צפייה בגלריה
מטפלים ברגלו של החתן ליד החופה
מטפלים ברגלו של החתן ליד החופה
מטפלים ברגלו של החתן ליד החופה
(צילום: פרטי)
משה אינדיג מתנדב בצוות האמבולנס של איחוד הצלה סיפר: "אירוע מיוחד ומרגש ומצווה גדולה לשמח חתן ביום חתונתו. הגענו במהירות למקום ולקחנו את החתן לטיפול רפואי בבית החולים, תוך שאנו מבטיחים לכלתו הטריה כי נסייע אף בהחזרתו. החתן התקבל במהירות בבית החולים קפלן, טופל ושוחרר חזרה לחתונתו כאשר אנו, צוות האמבולנס של איחוד הצלה, המתנו לו כל העת".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון