אין כמעט אדם במדינת ישראל שלא קיבל טלפון ממספר לא מוכר ומהצד השני עמד נציג של ארגון כזה או אחר המבקש תרומות. במקרה של תושבת ראשון לציון, בשנות ה־60 לחייה, זה הסתיים במפח נפש ותביעה שהוגשה לאחרונה נגד הארגון.
קראו גם:
לטענת האישה, לפני כחודש התקשרה אליה נציגה של ארגון חסד מבני ברק והסבירה לה על הפעילות שלהם. בתום השיחה השתכנעה האישה והחליטה לתרום תרומה חד־פעמית בסך של 600 שקלים.
בכתב התביעה נטען כי למחרת האישה עשתה בירור על העמותה וגילתה שהיא אינה שלמה עם ההחלטה לתרום דווקא לה ועל כן ביקשה לבטל את התרומה. האישה טוענת כי כל ניסיונותיה לא צלחו וכי היא הועברה מנציג לנציג. גם הבטחות שיחזרו אליה לא קוימו והיא לא הצליחה לבטל את התרומה. לדבריה, היא עצמה לא נמצאת בקו בריאות הנפש ויש לה 50 אחוז נכות ובעקבות המקרה הידרדר מצבה והיא נזקקה להמשך טיפול.
בשבוע שעבר האישה הגישה תביעה בסך של 5,000 שקל נגד העמותה, על הכסף שנלקח ממנה ועל עוגמת הנפש שלטענתה נגרמה לה. בשלב זה טרם הוגשה תגובת העמותה.