העלייה המדאיגה במספר הנדבקים בקורונה, לנוכח ההתעקשות של בכירי משרד החינוך להכריז כי שנת הלימודים תיפתח במועדה, הובילה את חבר המועצה ויו"ר ועדת הביקורת, דורון אוזן, לקרוא לעיריית ראשון לציון לקבל החלטות בעצמה לטובת תלמידי העיר, ובמקביל לקדם תיאום עם רשויות נוספות.
2 צפייה בגלריה
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
לקבל החלטה ולדחות את פתיחת השנה?
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
במכתב ששלח אוזן לראש העירייה רז קינסטליך נכתב: "נכון להיום אנו עדים לכך שרמת התחלואה עולה מיום ליום, הן במספר הנמצאים חיוביים לקורונה והן בחולים קשים. השיקולים הבריאותיים מחייבים מניעת פתיחת שנת הלימודים ב־1 בספטמבר לשישה ימים בלבד לכל אורך חודש ספטמבר, דבר אשר יכול בוודאות לגרום להעלאת רמת התחלואה בקרב התלמידים ותגרור בידודים ועומסים על כל מערך הבדיקות ובנוסף תסכול רב בקרב התלמידים, ההורים והמערכת העירונית - הדבר יכול להיחסך לכולנו".
אוזן הזכיר לקינסטליך כי לא אחת קרא להעניק סמכויות נוספות לרשויות המקומיות, שיאפשרו לראשי העיריות לקבל החלטות הקשורות בניהול העיר. "הנה, יש לך הזדמנות משמעותית לדרוש לפעול ולקדם מתווה טוב יותר לאוכלוסייה בעיר ראשון לציון במקום להמתין להחלטות משרד החינוך".
2 צפייה בגלריה
(דורון אוזן | צילום: אבי מועלם)
עוד הוסיף אוזן והציע כי, "היות ומדובר בחודשי החגים וחשוב שילדי ראשון לציון, בדגש על היסודי, יכירו את משמעותם של חגי תשרי, אני מציע שמינהל החינוך ייערך בהכנת חוברות והנגשתם לכלל התלמידים באמצעות בתי הספר והגנים על פי הגילאים והכיתות. חוברות עם שיעורי בית שיוגשו מיד בתחילת שנת הלימודים החדשה ב־3 באוקטובר וייבדקו על ידי המחנכות".
במקביל מציע אוזן כי עיריית ראשון לציון תפנה לעוד ראשי רשויות ותגייס אותם כדי שיאמצו את הקו שעליו יוחלט במועצת העיר ראשון לציון.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון