לפני למעלה מחודש חולקו לתושבי רחוב הצבר שבשכונת צמרות, עלון שבו נכתב כי הרחוב שלהם ייסגר בקרוב לטובת עבודות פיתוח, במסגרתן יורחב רחוב הצבר ויחובר לשכונה נרקיסים החדשה.
1 צפייה בגלריה
העבודות ברחוב. מחכים
העבודות ברחוב. מחכים
העבודות ברחוב. מחכים
(צילום פרטי)
קראו גם:
לתושבים נאמר כי החל מ־27.6 יחסם החלק הקדמי של הרחוב לתנועת כלי רכב ולא תתאפשר חניה בחניות פרטיות ולאורך הרחוב. בעיריית ראשון לציון הוסיפו כי הם הקימו חניון זמני ובו אפשר להשתמש בזמן העבודות וכי הגישה לבתים תתאפשר רגלית בלבד. בעירייה הוסיפו כי משך העבודות הצפוי הוא חודש ימים.
אלא שכעת טוענים התושבים שעברו למעלה מחודש ימים והעבודות טרם הסתיימו. יתרה מכך, לא נעשות בשטח עבודות, והרחוב נותר חסום וכלל לא נראה שהוא עתיד להיפתח בקרוב. "לא היתה לי שום בעיה עם החסימה" מספר מוטי, תושב רחוב הצבר.
"העניין הוא שהכל חסום ואם אין עבודות אז גם אין שום דרך שהם יסיימו עם זה בקרוב וכך הכל נשאר כמו שהוא עכשיו. אמא של אשתי על כיסא גלגלים ואני לא יכול להביא אותה אלינו כי אין דרך גישה. אני לא יכול לחנות ליד הבית כדי להכניס קניות וזה רחוק לסחוב. המון דברים שמפריעים לניהול השוטף של החיים".
מהעירייה נמסר: "בשטח עובד כרגע קבלן חברת החשמל ולאחריו תמשיך העירייה בסלילת הכביש. העבודות צפויות להסתיים במחצית החודש הבא".