חובב ריקודי עם מראשון לציון, השתתף עם בת זוגו בערב ריקודים שנערך במוסך מאולתר. לטענתו, בשלב מסוים הוא החליק על שמן מנוע, נפל על הרצפה ונפצע. כעת הוא תובע את מארגן האירוע.
1 צפייה בגלריה
הושתלו בגופו פלטינות
הושתלו בגופו פלטינות
הושתלו בגופו פלטינות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לפני כחצי שנה קיבל הגבר (70), הזמנה לערב ריקודים מיוחד. לדבריו, הוא חבר בקבוצת וואטסאפ של חובבי ריקודי עם ודרכה הוא מתעדכן על אירועים וערבי ריקוד.
בהזמנה שהתקבלה, נכתב שמדובר בערב ריקודי עם אקסקלוסיבי ושגם נערך סינון קפדני של המשתתפים.
לדבריו, התברר כי מדובר בבעל מוסך שלאחר סיום יום העבודה ותיקון כלי רכב הוא הופך את המקום לרחבת ריקודים גדולה. בכתב התביעה טוען התובע כי באחד הערבים הוא הגיע לשם עם בת זוגו, הם שילמו כ־40 שקלים בכניסה והחלו לפזז במעגלים עם עוד עשרות משתתפים.
לטענתו, בשלב מסוים החליקה אחת הרוקדות לאחר שדרכה על חומר שמנוני שהיה על הרצפה והתנגשה בו. כתוצאה מכך, ובגלל שגם הוא דרך על אותו חומר, הוא החליק ונפל בעוצמה על הרצפה, מה שגרם לו כאבים עזים.
אמבולנס הגיע למקום ופינה אותו לבית החולים, שם נקבע שהוא סובל משבר באגן ועל כן הוא נזקק לניתוח חירום והושתלו בגופו פלטינות.
מאז, טוען הרקדן, הוא סובל מכאבים ונקבעו לו 20 אחוזי נכות, אותם יישא לכל חייו. בעקבות הנזק שנגרם לו הוא הגיש תביעה נגד מארגן ערב הריקודים, בסך של חצי מיליון שקלים.
פורסם לראשונה: 09:19, 15.08.21