המשחקיות בקניונים היו אחת הפעילויות שהוציאו הורים רבים מהבתים כדי להעביר כמה שעות בימי החופש הגדול. לטענת תושבת ראשון לציון, בילוי במשחקייה כזאת בקניון "הבאר" בעיר הסתיים בשבירת ידה של בתה הקטנה ובעוגמת נפש גדולה. כעת היא תובעת את המשחקייה ודורשת פיצויי.
2 צפייה בגלריה
קניון הבאר בראשון לציון
קניון הבאר בראשון לציון
קניון הבאר בראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)
במהלך חודש אוגוסט הגיעה תושבת ראשון לציון אל קניון הבאר בעיר יחד עם בתה בת התשע ועוד שלוש אחייניות שלה כדי להעביר כמה שעות במשחקייה שיש במקום. לטענתה, בשלב כלשהו ביקשה אחת האחייניות שלה להתפנות לשירותים ולכן היא הלכה איתה והשאירה את בתה עם סבתן של הבנות.
לדבריה, כאשר היא חזרה למקום היא הבחינה בבתה שרועה על הרצפה בוכה ועם יד כואבת. כאשר ניסתה האמא לקרוא לאחראית כדי שתפתח לה את שער המשחקייה והיא תוכל להיכנס לטפל בבתה, היא לא הצליחה משום שבמקום לא הייתה אחראית כלל.
לטענתה, בעזרת אנשים שהיו במקום, השער נפתח והיא מיהרה לבתה כדי להרגיע אותה ולטפל בכאב שלה. רק כעבור מספר רגעים הופיעה במקום מי שאמורה להיות אחראית ולשמור על המקום ושאלה מה קרה. כעבור זמן קצר עזבו האישה ובתה את המקום והלכו לקופת חולים, שם עשו לילדה צילום וגילו שידה נשברה.

2 צפייה בגלריה
בגלל הפציעה בוטלו התוכניות לחופש
בגלל הפציעה בוטלו התוכניות לחופש
בגלל הפציעה בוטלו התוכניות לחופש
(המחשה: Shutterstock)

בגלל השבר נאלצו בני המשפחה לבטל חופשה שתוכננה מראש ועוד פעילויות קיץ, כי הילדה סבלה מכאבים והיד המגובסת שלה מנעה ממנה להשתתף בחוויות המתוכננות. לטענת האמא, כל פנייה לבעלי המשחקייה בבקשה לקבל את פרטי המקום ולפנות אל הביטוח נענתה בהתחמקויות ובטענות שהם ידאגו לפצות אותה.

קראו גם:

בעקבות כל אלו החליטה האישה להגיש תביעה נגד בעלי המשחקייה, בסך של 32 אלף שקלים.
תגובת בעלי המשחקייה תתפרסם כשתתקבל.