קשיש שנזקק לניתוח אורתופדי אשר הצריך שיקום, נאלץ להסתייע בשירותיה של מטפלת פליפינית זרה הצעירה ממנו בעשרות שנים. אחרי היכרות קצרה, החלו השניים לפתח קשר רומנטי ואף תכננו להינשא.
2 צפייה בגלריה
"היא הפכה אותי למלך"
"היא הפכה אותי למלך"
"היא הפכה אותי למלך"
( צילום המחשה: shutterstock)
כשבני משפחתו הבינו עד כמה אביהם רציני עם אהבתו החדשה, הפכו החיים של כולם למסובכים הרבה יותר.
"אשתי נפטרה לפני מספר שנים ומאז הייתי לבד", סיפר לי האיש. "מרבית חיי הייתי עצמאי ואפשר לומר שאני אדם אמיד. הקשר עם ילדיי היה חם ואוהב לאורך השנים, ותמיד דאגתי לכל מחסורם. השתדלנו להתראות כמה שיותר, כולל עם הנכדים, אבל אפשר לומר שהייתי אדם די בודד".
באחד הימים נפל האיש בביתו ונזקק לניתוח. אחרי ששוחרר מבית החולים הוא השיג אישור להעסקת עובדת זרה, וכך נכנסה המטפלת הפיליפינית לחייו.
"היא ממש האור שלי", הוא סיפר לי. "לא תיארתי לעצמי שבגילי המתקדם אתאהב שוב מחדש. היא הפכה אותי למלך ובאמת אוהבת אותי. ידעתי מההתחלה שהילדים שלי לא יתלהבו בלשון המעטה מהקשר הזה ולכן הסתרנו אותו בהתחלה".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

כששאלתי אותו כיצד ילדיו גילו בכל זאת, הוא השיב: "היינו בארוחה משפחתית אצלי בבית. הילד הגדול שלי שם לב למבטים בינינו, לנגיעות שלה בידיים שלי ולחיבה שלנו האחד כלפי השניה.
"בסוף הארוחה הוא שאל אותי ישירות, ולא היה טעם לשקר לו. הוא לא נפל מהרגליים, אבל ביקש שאשמור על עצמי ולא אחתום על כלום".
קראו גם:
אלא שמאותו הרגע פקח הבן שבע עיניים על הקשר החדש של אביו, והעניינים הסלימו כשגילה כי האב נותן לאהובתו החדשה כסף רב לשלוח לקרוביה בפיליפינים. "מה זה עניינו מה אני עושה אם הכסף שלי", אמר לי האיש.
"הסברתי לו שאני נותן לה מרצון וזה מה שאני רוצה. אחרי שהוא נאם לי שעה מבלי שהשתכנעתי הוא לקח את שאר ילדיי והגיש תלונה נגדה במשטרה בטענה שהיא גונבת ממני. הוא ניסה במקביל להוציא לי צו הגנה ממנה.
"כשזומנתי למשטרה לתת עדות הסברתי להם שהיא לא גונבת ממני ושאני נותן לה מכספי באהבה גדולה. התיק נגדה נסגר מחוסר אשמה, אבל אז הבלגן האמיתי החל.
"הילדים שלי קיימו איתי שיחה נוקבת ואיימו להתנתק ממני אם לא אסיים את הקשר איתה. באותה שניה קמתי ויצאתי החוצה. הרי הם לא באמת דואגים לשלומי או לאושר שלי. הם חוששים שהיא תבזבז את הכסף שאמור להגיע אליהם לאחר מותי. מצידי שלא ידברו איתי עד יומי האחרון".
ואכן, כרגע שורר נתק בין הצדדים והאיש ממשיך לחיות עם אהובתו החדשה.