קבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול נחשבת לאחת הקבוצות האהודות בעולם בכלל ובישראל בפרט. עו"ד קובי לוי לקח את האהבה שלו לקבוצה צעד אחד קדימה והנפיק כנוטריון אישור רשמי לבנותיו, תלמידות מוסדות חינוך בראשון לציון, להגיע לבית הספר עם חולצת הקבוצה במקום התלבושת האחידה, לאחר עליית הקבוצה לגמר ליגת האלופות. "הלוואי שהקבוצה תתן לנו כל יום סיבות לשמוח. מי שרואה בזה צעד לא ערכי צריך לקחת דברים בפחות רצינות", הוא טוען.
2 צפייה בגלריה
קיבלו אישור מיוחד מאבא. חולצות הקבוצה
קיבלו אישור מיוחד מאבא. חולצות הקבוצה
קיבלו אישור מיוחד מאבא, אבל האם ישתמשו בו?
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
"הנדון- הופעה ללא תלבושת אחידה", כך נפתח המכתב שכתב לוי לבנותיו הלומדות בגימנסיה הריאלית ובבית הספר ידלין. "אני החתום מטה מאשר לבנותיי להגיע לבת הספר ללא תלבושת אחידה. קבוצתנו האהודה ליברפול זכתה אמש בגביע האנגלי לאחר 16 שנים בהן לא הצליחה לעשות זאת. לפיכך, רשאיות בנותיי היקרות להגיע לבית הספר עם חולצה אדומה של ליברפול", כתב.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
עו"ד קובי לוי והמכתב הרשמי
עו"ד קובי לוי והמכתב הרשמי
עו"ד קובי לוי והמכתב הרשמי
(צילום: פרטי)
"אנחנו אוהדים של ליברפול בבית", מספר לוי למיינט ראשון. "היו כאלו שתקפו אותי ועיקמו את האף ואמרו שזה לא ערכי ואני פוגע בסמכות של המורים בבית הספר, אבל גם עודף רצינות זה לא בסדר. בסופו של דבר, למרות האישור, הבנות שלי החליטו לוותר הפעם על הגעה לבית הספר עם חולצת הקבוצה, אבל אני יכול לומר בבטחה שעוד שבועיים, כשנשחק בגמר ליגת האולפות, אם נזכה בגביע, אני אנפיק להן אישור חדש והן בוודאות תגענה לבית הספר עם החולצה של ליברפול".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון