תושבת ראשון לציון חיפשה במשך חודש שלם את השמלה האהובה עליה לקראת אירוע משפחתי חשוב שאליו היא הוזמנה. רק כעבור זמן רב היא הבחינה בקרעים של השמלה בחצר ביתם של השכנים שלה והתברר כי הכלב שלהם אחראי למעשה. כעת היא תובעת 3,500 שקלים פיצוי על הנזק ועל עוגמת הנפש.
1 צפייה בגלריה
חלקים מהשמלה נמצאו אצל השכנים
חלקים מהשמלה נמצאו אצל השכנים
חלקים מהשמלה נמצאו אצל השכנים
( אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
לפני כחצי שנה רכשה תושבת העיר שמלת מעצבים יוקרתית בעלות של 2,500 שקלים עבור חתונתו של קרוב משפחה. שמלה יוקרתית זו עברה כביסה מיוחדת באמצעות שטיפה ידנית ולאחר מכן, על מנת לא לפגוע בבד העדין נתלתה ליבוש על חבלים מחוץ לבית. לטענתה, כעבור יומיים, כאשר היא יצאה החוצה להוריד את השמלה המדוברת היא כבר לא הייתה שם ונעלמה כלא הייתה. האישה המאכוזבת שתכננה ללבוש את השמלה שוב לקראת אירוע משפחתי חשוב אחר, חיפשה את השמלה בכל אזור הבית אך ללא הצלחה. לאחר שהאירוע המשפחתי הסתיים ולאחר שכבר התייאשה מלמצוא אותה, חלפה האישה על פני בית שנמצא במרחק של כמאה מטרים ממנה ושם הבחינה בחלקי בד שנתלשו מהשמלה שלה. לטענתה, היא נכנסה לבית וביקשה להבין כיצד הגיעו חלקי השמלה אל הגינה ונענתה כי הכלב שלהם אחראי למעשה והם כלל לא ידעו מהיכן לקח אותה.
בעקבות התקרית ביקשה האישה פיצוי על הנזק שנגרם לה, אך השכנים סירבו להכיר בכך שמדובר בשמלה יוקרתית ולא היו מוכנים לפצות אותה בתשלום כה גבוה.
בעקבות הסירוב ולאחר עוגמת הנפש שעברה כיוון שלא הייתה לה שמלה לאירוע המשפחתי, החליטה האישה לתבוע את בעלי הכלב על סך של 3,500 שקלים.