לפני כחודש הופתעה אביגיל אברבוך, תושבת רמת גן, לגלות בתיבת הדואר שלה דוח מעיריית ראשון לציון בגובה של 1,338 שקלים. לטענתה, העירייה מאשימה את בעלה בהשלכת אשפה לרחוב, זאת למרות שבתקופה המדוברת הם בכלל התגוררו בארצות הברית. "לא מעניין אותם כלום ולא אכפת להם שאני יכולה להוכיח שאין לנו קשר לזה", היא אומרת. "סתם מטרטרים אותנו. אמרו לנו להגיש תביעת התנגדות דרך עורך דין ומבחינתם זה נגמר".
1 צפייה בגלריה
אחד מהדוחות שחולקו לעסקים בנתניה
אחד מהדוחות שחולקו לעסקים בנתניה
נקנסו למרות שלא קשורים לעבירה
(תמונת המחשה)
קראו גם:
לפי הנכתב על הדוח, הואשמה המשפחה בעבירת אי שמירה על הסדר הציבורי ולכלוך של הסביבה, "כנראה כתוצאה מאי תשלום החוב הייתה צבירת ריביות וכך הגענו לסכום המדובר", אומרת אברבוך. "התקשרתי לברר על מה ניתן הדוח ושלחו אליי תמונות של קרטונים מושלכים ברחוב וליד זה רישיון רכב שנושא את שמו של בעלי. העניין הוא שאותו רכב כבר המון שנים לא נמצא ברשותנו וככל הנראה התגלגל ממי שקנה אותו מאיתנו. מעבר לכך, בשנים האחרונות התגוררנו בכלל בשיקגו במסגרת העבודה ואפילו לא ביקרנו בראשון לציון באותה תקופה".
לדברי אברבוך, עיקר התסכול הוא שכל הניסיונות להסביר לפקידים את הנסיבות עלו בתוהו, "אמרתי שיש לי דרך להראות שהקנס לא מגיע לנו אבל הם שלחו אותי לערער. שלחתי מכתב ערעור וקיבלתי תשובה שזמן הערעור כבר עבר ולכן אני לא יכולה למסור את גרסתי. זה לא הגיוני שאני צריכה עכשיו לרוץ לעורכי דין למרות שמעולם לא התגוררתי בעיר הזו ולא ביצעתי בה שום עבירה".
מהעירייה נמסר: "מדובר בדוח שנרשם ביולי 2016, במרץ 2017 נשלחה הודעת תשלום לכתובת הרשומה במרשם האוכלוסין. נשלחו התראות לכתובת המדוברת. בידי הפונה היה זמן רב להגיש ערעור, משלא עשה כך, ובהתאם להוראות הדין, לא ניתן להגיש עוד ערעור".