ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, וכן בכירים נוספים בעירייה - הונחו להיכנס לבידוד. על פי מה שנודע, זאת בעקבות השתתפות במפגש בו נכח אדם שנמצא חיובי לנגיף הקורונה.
על פי מה שנודע, במפגש נכחו עוד מספר אנשים מהעירייה והם צפויים להיות בבידוד עד לאחר יום כיפור בשבוע הבא. אגב, זו הפעם השנייה של קינסטליך בבידוד מונע, לאחר שבגל הראשון נאלץ לשהות בבידוד בעקבות חשיפה לחולה קורונה אחר.
מהעירייה נמסר כי היא "נערכה מבעוד מועד לאפשרות של תרחישים אלו ועבודת העירייה תמשיך להתנהל ולתפקד כרגיל".
1 צפייה בגלריה
רז קינסטליך
רז קינסטליך
רז קינסטליך
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
ובתוך כך, 77 דוחות של הפרת הסגר, אי עטיית מסכה ואי עמידה בכללי התוו הסגול נרשמו במהלך שלושת ימי חג ראש השנה ברחבי העיר ראשון לציון על ידי פקחי החברה לביטחון ואנשי השיטור העירוני.
48 מהדוחות נרשמו למפירי הסגר, רובם תושבים מערים וישובים מחוץ לראשון לציון שהחליטו להגיע לעיר בניגוד להנחיות הסגר.
בין האירועים החריגים שנרשמו הפקחים הבחינו בחאמרה המופעלת על ידי נתינים זרים אשר פעלה בניגוד לצו הסגר ברחוב הרצל בעיר. באזור התעשיה פעל בית בושת בניגוד להנחיות הסגר, הלקוחות ומפעילת המקום נקנסו.
ברחוב מזל אליעזר נערכה ״מסיבת קורונה״ בה השתתפו 60 חוגגים. אנשי השיטור העירוני בחברה לביטחון הצליחו לעלות על ההזמנה שהופצה ברשתות החברתיות. מארגן המסיבה נקנס ב- 5000 שח לאחר שהתברר כי את המסיבה הוא קיים בחניון ציבורי אליו הוא פלש. במקביל נתפס מקום ששימש להימורים לא חוקיים.
פעילות המוגברת של החברה לביטחון תימשך גם היום ובימים הקרובים.