אישה פנתה לעו"ד גיא אופיר וביקשה לשכור את שירותיו על מנת שזה יפעל למנוע מהוריו של בעלה "להתנחל", כהגדרתה, בביתם בתקופת החגים, נוכח העובדה שהם מתגוררים במרכז הארץ ומבקשים לעשות את החג בביתם.
1 צפייה בגלריה
חמותי
חמותי
היחסים עם חמותה אינם מן המשופרים
(צילום: ShutterStock)
קראו גם:
הבעל, מנגד, לא מוכן לוותר, ודורש כי הוריו יעשו את החג בביתו. בהמלצתו של עו"ד אופיר, בני הזוג הופנו ליועצת זוגית על מנת למצוא פתרון.
ההנחיות והמגבלות החדשות, עליהן החליטה הממשלה בתחילת השבוע, כבר גורמות לחיכוכים משפחתיים לקראת ערב ראש השנה.
עו"ד אופיר: "אמו של הבעל התקשרה כבר בשבוע שעבר לכלתה והודיעה לה שהיא ובעלה מתכוונים לעשות את ערב החג בביתם, וכנראה שהם יצטרכו לשהות בביתם למשך כל ימי החגים, בגלל שבתי המלון יהיו סגורים.
"יחסיה של האישה עם הוריו של הבעל, ובמיוחד עם חמותה, אינם מן המשופרים, ולטענת האשה, כל מטרתה של חמותה, היא 'להתנחל' יחד עם בעלה בביתם, ובכך ולקנטר אותה ולפגוע ביחסיה עם בעלה.
"האשה טוענת, כי חמותה נוהגת בשנים האחרונות להביע בכל הזדמנות את דעתה על אופן ניהול ביתה וחינוך ילדיהם, וכי שהייתה בביתם במשך ימי החג ואף לאורך תקופת הסגר עלולה לגרום לנזק בל ישוער בהתנהלות חיי הזוגיות שלה.
על מנת להימנע מהליכים משפטיים שרק יחמירו, המליץ עו"ד אופיר לבני הזוג להיעזר בפסיכולוגית, יועצת זוגית, וכבר השבוע נקבע לבני הזוג טיפול, כדי שבראש ובראשונה ימצאו פתרונות הולמים לחג.