כשאמא של הלוחם המנוח בראל חדריה שמואלי ז"ל מראשון לציון ראתה במהלך נהיגה נהג שדומה לבנה היא לא יכלה להתאפק וביקשה לפגוש אותו "לרגע אחד הרגשתי שאני שוב מחבקת ומריחה את בראל שלי".
2 צפייה בגלריה
בראל חדריה שמואלי. מתפללים לשלומו
בראל חדריה שמואלי. מתפללים לשלומו
בראל חדריה שמואלי. מתגעגעים
(צילום: דוברות המשטרה)
בחודש אוגוסט 2021 נהרג סמ"ר בראל חדריה שמואלי (21) מראשון לציון מירי ברצועת עזה. מאז אימו ניצה ומשפחתו פועלים רבות להנציחו ולאחרונה היא מרגישה כי בראל המנוח החליט לשלוח לה דרישת שלום חמה.
כאשר על אחד המקרים המצמררים הללו היא סיפרה ל"מיינט ראשון". "נהגתי ברכב שלי על כביש 4 ושוחחתי עם בתי כשלפתע הרגשתי שאני רואה את בראל", משחזרת שמואלי, "אני הייתי בנתיב האמצעי ולצידי היתה מכונית כמו של בראל, מאזדה שחורה קטנה ובתוכה נהג שממש דומה לו, אותו זקן קטנטן, אותו פרופיל ואותה ישיבה אצילית. מיד צעקתי לבת שלי שאני רואה מישהו שממש דומה לבראל. נסעתי לאט לידו ופשוט לא התאפקתי, סימנתי לו לעצור בצד והוא מיד זיהה אותי, עצר ושאל: 'עשיתי לך משהו אמא של בראל?'. אמרתי לו שלא, אבל אני בטוחה שהרבה פעמים אמרו לו שהוא דומה לבראל שלי".

2 צפייה בגלריה
קשה להתעלם מהדמיון
קשה להתעלם מהדמיון
"הוא מיד זיהה אותי" | צילום פרטי
(צילום: פרטי)

ניצה מספרת על הפגישה בהתרגשות רבה: "ממש רעדתי, ביקשתי לחבק אותו ולרגע הרגשתי כאילו אני שוב מחבקת ומריחה את בראל שלי. הוא היה עסוק בלשמור עליי, שלא אעמוד על השוליים של הכביש, אבל אני כל כך התרגשתי שגם אם משאית היתה פוגעת בי לא הייתי מרגישה. הוא סיפר שהוא מראשון לציון ושגם הוא לוחם, שנינו התרגשנו, אני בכיתי והוא בכה איתי ולאחר מכן נפרדנו לשלום".

קראו גם:

אחרי האירוע שמואלי הרגישה צורך שוב לשוחח עם האיש שכל כך הזכיר לה את בנה. "מרוב התרגשות לא הספקנו להחליף מספרי טלפון, אז פרסמתי פוסט עם התמונה שלו ותוך שעה חיברו בינינו, שוחחנו אבל פחות התאים לו להיחשף ואני כמובן מכבדת את זה. הוא מותק של ילד וכל כך שמחתי לפגוש אותו".