כפי שפורסם ב"מיינט" בשבוע שעבר, בעקבות תלונה של נערה קטינה בת 15 מהאזור, על מעשה מגונה של נהג מונית בן 67 תושב נס ציונה, נעצר נהג המונית החשוד. הסיפור התרחש בערב יום חמישי לפני כשבוע וחצי, נערה שהזמינה מונית מבאר יעקב לאחר שבילתה במסיבת יום הולדת, לא חשבה לרגע שהנסיעה תהפוך לסיוט של חייה.
2 צפייה בגלריה
אפליקציה חדשה תעזור לכן להרגיש בטוחה בעיר
אפליקציה חדשה תעזור לכן להרגיש בטוחה בעיר
הנסיעה במונית הפכה לסיוט של חייה
(צילום המחשה: shutterstock)
בסביבות השעה 23:30, אסף נהג המונית החשוד את הנערה לביתה באזור העיר רחובות, נסיעה שאמורה הייתה להיארך לא יותר מ-25 דקות בשעת לילה, ארכה כ-45 דקות. במהלך הנסיעה "חיזר" הנהג אחר הנערה המפוחדת: "את צריכה להיות מלכת יופי", אמר לה הנהג.
"הבת שלי חששה מאוד לחייה אבל היא חזקה, היא תפסה אומץ והקליטה את הנסיעה והדברים החולניים נשמעים בבירור", אמרה אם הנערה.
בהמשך הנסיעה שלח לכאורה הנהג את ידו ושם על ברכה תוך שהוא מגיע לכאורה לסיפוק מיני. "הבת שלי עברה טראומה, הוא שלח את ידיו לאזורים מוצנעים שלה שקשה לי לתאר. היא סיפרה לי שמה שהיא רצתה באותם רגעים זה שאתקשר אליה ואציל אותה, אבל לא חשבתי על זה לצערי. היא פתאום ראתה שהם במקום חשוך סמוך לבית עלמין שזו כנראה לא הדרך הישירה הביתה", סיפרה האם והוסיפה: "כשהם הגיעו לרחוב שלנו, היא ירדה וסיפרה שרוצה ללכת לישון אצל חברה טובה שלה. היא לא רצתה להיכנס הביתה. לקח לי המון זמן לשכנע אותה לחזור. ללימודים היא חזרה רק השבוע בהדרגה כי קשה לה להיות מרוכזת. ברווחה הצמידו לנו פסיכולוגית שתלווה אותה ותעזור לה להתמודד עם המצב הקשה".
מעצרו של הנהג הוארך בפעם השלישית וביום רביעי שעבר הוגש נגדו אישום לבית משפט המחוזי בלוד, אך פרטיו נאסרו לפרסום.

2 צפייה בגלריה
ניצל את הנסיעה הלילית
ניצל את הנסיעה הלילית
ניצל את הנסיעה הלילית
(צילום המחשה: מוטי קמחי)

האם סיכמה: "אני מאוד מקווה שהוא יקבל את העונש המקסימלי ושלא ייצא מהכלא. הוא רצח את הנפש של הבת שלי, היא עברה טראומה וזה ילך איתה כל החיים.

קראו גם:

"בעימות במשטרה, הבת שלי שאלה אותו למה הוא עשה את זה? היא לא קיבלה תשובות. כשראיתי אותו בתחנה כמעט התמוטטתי מעצבים, איבדתי את עצמי, ראיתי מול העיניים מפלצת שהרסה לבת שלי את החיים. במהלך הנסיעה הוא הציע לה כסף, 200 שקלים ו-400 שקלים, היא כמובן לא לקחה, הבת שלי ילדה רגישה אבל חזקה. אני מודה לאלוהים שזה לא הסתיים יותר גרוע, הוא נסע איתה במקומות שמי יודע איך זה היה נגמר אם היה מחליט אחרת. אני מקווה שבית המשפט יעניש אותו בצורה הכי חמורה שאפשר".