דיירי בניין במרכז העיר מצאו את עצמם סובלים מרעש שיפוצים וקדיחות של דייר חדש עד השעות המאוחרות של הלילה. לתדהמתם, כאשר העירו לו על מעשיו הוא בחר לענות בצורה אלימה ואיים עליהם שיפגע בהם אם ימשיכו לפנות אליו. לאחר מספר איומים פנו הדיירים למשטרה והוא נעצר ואף הוגש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
השיפוצים נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה
השיפוצים נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה
השיפוצים נמשכו עד השעות הקטנות של הלילה
(המחשה: שאטרסטוק)
שיפוצים בבניין מגורים עלולים להיות מטרד גדול עבור שאר הדיירים. כאשר השיפוצים נמשכים עד מאוחר והדיירים זוכים לתגובות אלימות, זה הופך להיות הרבה פחות נעים, כפי שחוו על בשרם דיירים ממרכז העיר. מדובר במספר אירועים שהתרחשו לפני כחודש, כאשר שכן של הדייר המשפץ התכתב איתו בוואטסאפ וביקש ממנו להפסיק עם השיפוצים והרעש בשעות הלילה המאוחרות. השכן שלא אהב את ההערות ענה לו בתקיפות וכתב: "עד היום אני איימתי, אבל זה כבר לא צחוק. שאף אחד בבניין לא יפנה אליי, אם מישהו יפנה אליי יקרה פה אסון. לילה אחד אני אתהפך על כל מה שהיה פה וזה ייגמר לא טוב אז מרגע זה לא לפנות אליי".
קראו גם:
בהתכתבות אחרת שנערכה עם דייר אחר יומיים לאחר מכן שב השכן המטריד וכתב: "אני אהרוס לכם את הבית ואת המשפחה. שאף אחד לא ידבר איתי לא אתה ולא אשתך. אני מציע לך גם לא לעבור לידי. הבית הזה נקנה ונבנה בדם ואני אשים אותך בבית עלמין", בהמשך ההודעה כתב הדייר עוד שלל איומים וקללות שעברו לטיפול המשטרה.
בעקבות כל אלו עצרה המשטרה את הגבר ולקחה אותו לחקירה, בסיומה הוחלט על הגשת כתב אישום. בשבוע שעבר הוא הובא בפני שופט ומואשם כעת בגין עבירות איומים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון