גבר כבן 35, תושב ראשון לציון, לקח את האמרה "צרות באות בצרורות" צעד אחד רחוק מדי. כתב אישום שהוגש נגדו בימים האחרונים חושף איך תוך שעות ספורות זרע הרס והטיל פחד. בין השאר הוא מואשם במספר עברות של היזק לרכוש במזיד, נהיגה פוחזת, איומים וחבלה לרכב. מה בדיוק קרה שם?
2 צפייה בגלריה
משה דיין התקומה
משה דיין התקומה
הכל התחיל במשה דיין
(צילום: קובי קואנקס)

תחילת המקרה בשדרות משה דיין בראשון לציון. לפי כתב האישום שהוגש בבית משפט השלום, האיש נהג בטנדר לבן כאשר לפתע ביצע פנייה חדה והתנגש בגד הפרדה. למרות הנזק שנגרם, הוא מיהר להימלט מבלי לשים לב שהותיר אחריו את לוחית הרישוי שלו.

קראו גם:

התחנה הבאה בדרכו הייתה ספא באזור התעשייה בראשון לציון, ממש סמוך למקום התאונה. הגבר, שרק לפני רגע עבר תאונת דרכים, ביקש לקבל טיפולים ולהתרשם מעובדות המקום. בעלת המקום לא חשה בנוח עם הדרישות שלו, ובין השנים התפתח ויכוח, שבמהלכו סירבה להעניק לו שירות, ואף דרשה ממנו לעזוב את המקום.
הנאשם יצא, אך חמתו בערה והוא ניתק את האינטרקום של המקום ממקומו באמצעות פלייר ואת חוטי החשמל ניסה לקרוע עם שיניו. תוך כדי כך איים לשרוף את הספא ולשבור את הציוד שבמקום במידה ולא יקבל את הטיפולים שדרש.

2 צפייה בגלריה
המלחמה הגיעה עד אלינו
המלחמה הגיעה עד אלינו
חמתו בערה והוא המשיך במסע ההרס
(צילום המחשה: canva)

אז עזב הנאשם את המקום, אבל זה לא היה סופו של מסע ההרס. תוך זמן קצר הוא חזר עם מקלות עץ ופלטת מתכת והחל להכות באמצעותם את דלת הכניסה, שבר את השלט ואת מצלמות הכניסה וסירב לעזוב. עובדות המקום הזעיקו את המשטרה וכשהשוטרים ניסו לעצור את הנאשם הוא התפרע.
גם לאחר שנעצר לא נרגע, אלא החל לבעוט בדלתות וחלונות הניידת, שבר חלון ואף קרע את ריפודי המושבים האחוריים. לאחר בחינת הניידת התברר כי נגרם לה נזק בשווי של חמשת אלפים שקל.
כעת הוא ניצב מול אישומים חמורים ואם יורשע ככל הנראה גם יידרש לשלם עבור הנזק הרב שזרע בעיר.