אחרי שאתמול (ראשון) שוב נשמעו אזעקות בראשון לציון, ללא נפילה, אך בשטח העיר נמצאו רסיסים מהיירוט שגרמו לנזק ברכוש, נערכה הערכת המצב היומית בחמ״ל העירייה בהשתתפות ראש העירייה - רז קינסטליך, הנהלת העירייה הבכירה ונציגי גורמי הביטחון.
2 צפייה בגלריה
קינסטליך מדליק נרות לזכר נרצחי מלחמת ״חרבות ברזל״
קינסטליך מדליק נרות לזכר נרצחי מלחמת ״חרבות ברזל״
קינסטליך מדליק נרות לזכר נרצחי מלחמת ״חרבות ברזל״
(צילום: עיריית ראשון לציון)
בין השאר הוחלט על יוזמה מרגשת בשלט ברחבת בניין העירייה של שתי תושבות העיר, חופית וליגל מור, של הדלקת נרות לזכר הנרצחות והנרצחים. בכל יום תגיע קבוצה קטנה ותדליק נרות בכדי לא ליצור התקהלות, והיום הצטרף אליהם ראש העירייה וביחד הם הדליקו נרות לזכרם.

קראו גם:

בעירייה מזכירים שוב שכלל המרחבים המוגנים והמקלטים בבתי הספר ומבני הציבור ברחבי העיר. תוכלו למצוא את המיקומים הקרובים אליכם בלחיצה כאן
‏החל מערך הלמידה מרחוק במערכת החינוך. בתי הספר בשיתוף העירייה דואגים להשאלת מחשבים למי שאין ברשותו מחשב בבית. הנדרשים לכך, נא לפנות בנושא להנהלת בית הספר.


2 צפייה בגלריה
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
חמ"ל ראשל"צ בהערכת מצב
(צילום: עיריית ראשון לציון )

כיתות הכוננות


מעיריית ראשון לציון נמסר כי, "בשיתוף פיקוד העורף ועל מנת לתרום עוד יותר לביטחון העיר ולצורך היערכות להמשך הלחימה והגנה על העיר, אנו נערכים לאפשרות של גיוס תושבים".
עיקרי הקריטריונים להצטרפות:
תושבי העיר (תינתן עדיפות לתושבים שהתנדבו למשמרי השכונות)
רובאי 03 לכל הפחות
פרופיל: 72 ומעלה
להמשך פרטים והרשמה לחצו כאן
בעירייה מעדכנים ממשיכים לגייס עוד מתנדבים למשמרי השכונות והיחידות פועלות ומסיירות בשכונות ברחבי העיר: "חילקנו את העיר לשישה רובעים, ואנחנו מאיישים את כל העמדות. השאיפה שלנו שיסיירו ברחבי העיר עשרות ניידות בו-זמנית, במקביל לכוח השיטור ולניידות החברה לביטחון - מה שיהווה מכפיל כוח משמעותי לשמירה על ביטחונכם. מתנדבים שיגיעו עם הרכב שלהם, יקבלו כרטיס דלק, מיתוג וציוד תואם".
רוצים להצטרף? לחצו כאן