קניון הזהב בראשון לציון הוא אחד הקניונים הגדולים בישראל. הן מבחינת שטח, תנועת קונים ובמגוון החנויות הרבות שהוא מכיל. בקרוב הקניון הזה עומד להפוך לענק, בזכות קומה חדשה שמוסיפים לו. מה יחכה לכם בקומת הפלטינום החדשה?
3 צפייה בגלריה
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
(צילום: ולדי קובליוב)

המהפך של קניון הזהב


כבר היום מהווה קניון הזהב מוקד משיכה למבקרים וקונים מכל אזור השפלה, אבל בקרוב קניון הזהב עומד לגדול הרבה יותר ולהפוך לקניון המסחרי הסגור, הממוזג והגדול בישראל. נכון להיום, פוקדים את הקניון כ-25,000 מבקרים מכל רחבי הארץ מדי יום, ובתקופות החגים כמות המבקרים מגיעה עד כ-40,000 ביום.
בנוסף, קניון הזהב מציע למבקרים כ-2,500 מקומות חניה ומערכת תחבורה ציבורית נוחה שמגיעה עד אליו.

3 צפייה בגלריה
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
(צילום: ולדי קובליוב)

נכון לעכשיו, הקניון משתרע על פני 110,000 מ"ר, אבל בקרוב יבנו שם קומה שחדשה שתוסיף לקניון כ-12,000 מ"ר נוספים. ההשקעה בקומה הנוספת מוערכת בכ-100 מיליון שקל, והצפי לפתיחה הוא ספטמבר 2025. בסך הכל, הקניון יתפרש על פני 122,000 מ"ר.

קראו גם:

קומת הפלטינום של קניון הזהב


לאחרונה פרסמנו כאן על שינוי ענק שמתכננים בקניון הזהב, כאשר במוקד השיפוץ יעמדו החזיתות של הקניון ופיתוח סביבתי. המטרה היא להקנות לקניון מראה מודרני וחדשני. הפרויקט יכלול שיפוץ חיצוני של החזיתות בשטח של כ-3,400 מ"ר ובעלות של כ- 15 מיליון שקלים.
אבל זה לא השינוי היחיד. ממידע שהגיע ל-"מיינט ראשון לציון", בקרוב יחלו העבודות על בניית קומה חדשה שתכונה קומת הפלטינום, ותשלב חנויות מתחום הטכנולוגיה, עיצוב ואסתטיקה.
הקומה החדשה תכלול מותגים מבוקשים כגון:Victoria's Secret, On Cloud, Lulu Lemon, Bath and body works, Tezenis', Cos, Addis, Parfois ועוד. דמי השכירות בקומת הפלטיניום ינועו בין 450-550 שקל למ"ר.

3 צפייה בגלריה
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
קניון הזהב בראשון לציון. יעבור מהפך
(צילום: ולדי קובליוב)

יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב: "ההשקעה המתמשכת בנכסי הקניון ומיצובו כקניון מוביל מאפשרת להעניק למבקרים חוויית קניה ייחודית ולהגדיל את הפדיונות של בעלי העסקים בקניון. ההצלחה של קניון הזהב נובעת לא רק התמהיל המגוון של החנויות אלא גם מתשתיות קמעונאיות מתקדמות".
טל גינדי, מבעלי קניון הזהב: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת הגיעה בעקבות הדרישה לשטחי מסחר נוספים בקניון. ישנן רשתות קיימות שרוצות להתרחב במקביל לרשתות חדשות שנכנסו לאחרונה לארץ. קומת הפלטיניום, אותה ניתן לראות מכל מקום בקניון, תהווה את קומת הרצפה ועתידה להיות האטרקטיבית ביותר בקניון כולו".