מבקרים שהגיעו ליהנות ממעט שמש חורפית בתחילת השבוע באגם הנקיק נחרדו למראות שנגלו לעיניהם. לטענתם, מבקרים שהיו במקום במהלך סוף השבוע השאירו אחריהם כמויות גדולות מאוד של אשפה שאותן נאלץ המנקה העירוני לפנות לבדו.
1 צפייה בגלריה
פסולת שהושארה
פסולת שהושארה
פסולת שהושארה
( צילום: פרטי)
קראו גם >>>
"הגעתי למקום בבוקר כדי לעשות פיקניק עם הילד שלי שנמצא בחופשת חנוכה", מספרת שנהב אזולאי. "ראיתי כמויות של לכלוך וזוהמה ועל כל אלו מי שמנסה להתמודד הוא מנקה אחד מבוגר. כאב לי כל כך הלב ורציתי לעזור לו, היה לי מאוד קשה בשביל מה שהוא נאלץ לעבור. זה היה מזעזע, כל הספסלים היו מלאים בכוסות שתייה משומשות ועל הריצפה היו מלא שקיות של אוכל, מראה שפשוט אי־אפשר היה להתעלם ממנו".
לדברי שנהב, היא נוהגת להגיע הרבה למקום יחד עם בנה, "לרוב המקום מסודר, אבל מה שקרה שם לאחר סוף השבוע היה נורא. עצוב שלאף אחד לא אכפת מאיכות הסביבה וכל אלו שבילו שם והיו צריכים לנקות אחריהם עזבו את המקום והשאירו אותו ככה. לצערי זאת לא משפחה אחת שגרמה לכל זה אלא כמה אנשים לאורך כמעט 600 מטר של שטח".
לדברי אזולאי, היא כתבה על כך פוסט שזכה לתגובות שחלקן הצליחו להדהים אותה, "היו כאלו שכתבו לי על המנקה שהוא צריך לומר תודה שיש לו בכלל עבודה. האטימות הזו מזעזעת בעיניי".
פורסם לראשונה: 12:44, 21.12.20