האם סערת הדת האהובה על תושבי ראשון עושה קאמבק? בשבת הקרובה יחל לפעול קו הסעות מיוחד שיעבור ברחבי העיר ויסיע אנשים ללא תשלום, יוזמה מאחוריה עומד סגן ראש העירייה מקסים בביצקי. בתגובה לכך אומר חבר המועצה לשעבר מאיר עקיבא ודמות חרדית בולטת בעיר "לא ניתן לזה להמשיך. אני אדאג להתקוממות ומחאה נגד החרפה הזו".
2 צפייה בגלריה
(מקסים בביצקי | צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
אם הסיפור הזה נשמע לכם מוכר - הוא אכן מוכר, קראתם אותו שוב ושוב בשנים האחרונות ב"מיינט ראשון לציון". במשך שנים מנסים חברי מועצה שונים הוציא קווי תחבורה בשבת לתושבי העיר אך בכל פעם המיזם נפל. כעת מנסה בביצקי, בשיתוף פעולה עם גורמים שונים ומסחריים, להוציא מיניבוס שיפעל בתשע תחנות שונות בראשון לציון ויסיע את תושבי העיר ממקום למקום על פי תחנות קבועות מראש.
מי שלא אהב את היוזמה הוא מאיר עקיבא, חבר מועצה לשעבר שתקף את בביצקי, "את הדברים האלה הוא יכול לעשות ברוסיה, לא כאן. בישראל יש חוק וסטטוס קוו והוא לא יכול להפר אותו. אני אדאג שאנשים יגיעו למחאות, אם צריך נפגין ונפעל שהחרפה הזו לא תצא לפועל. לא יכול להיות שהוא יעשה מה שהוא רוצה".
2 צפייה בגלריה
(מאיר עקיבא. צילום: קובי קואנקס)
בביצקי מצידו לא מתרגש מהאיומים ואמר כי הקווים לא יעברו דרך ריכוזים דתיים וכי זו הבטחת בחירות שלו לציבור שלו ואין לו כוונה לוותר על כך. האם המיניבוס ייצא לדרכו? בשבתות הקרובות נדע.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון