מקרה מורכב הגיע לפתחו של בית משפט השלום בראשון לציון, כאשר אישה תושבת העיר ביקשה להוציא צו הרחקה נגד צעיר שעימו ניהלה בתה בת ה־16 מערכת יחסים סודית. לצערה של האם המודאגת, מלבד אמפתיה מצידה של השופטת, היא לא קיבלה את מבוקשה.
1 צפייה בגלריה
ילדה טובה שאוהבת חיות
ילדה טובה שאוהבת חיות
ילדה טובה שאוהבת חיות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
האם עובדת בחוות סוסים באיזור השפלה, שם היא משמשת כווטרינרית. במהלך שנת הקורונה, בתה התלוותה אליה פעמים רבות לעבודה, שם היא פגשה צעיר בן 22 ששיכן שם את הסוס שלו.
לטענת האם, בין השניים נרקמה חברות, והם נהגו לצאת מדי יום לרכוב יחד על גבי הסוסים שהיו בחווה.
כעבור חודש גילתה האם כי הידידות הפכה למערכת יחסים זוגית של ממש, ומעבר לרכיבות זוגיות הם מנהלים רומן מאחורי הגב שלה ושל בעלה. היא ובעלה דרשו מהבת להפסיק את הקשר כי פער הגילים אינו ראוי לדעתם, אך היא סירבה להקשיב להם.
במהלך חודש ימים, כך טוענת האם, הילדה שלה ברחה מהבית, לא הגיעה לבית הספר, ובמקום זאת היא ברחה אל הצעיר ונשארה לישון אצלו.
כאשר פנתה אל הצעיר וביקשה ממנו שיגיד לבתה לחזור מיד לביתה, הוא הכחיש שהיא נמצאת אצלו וטען כי היא בכלל ישנה אצל חברות שלה.
בבכי וכאב סיפרה האמא שהילדה שלה לא התנהגה כך מעולם ומדובר בילדה טובה שאוהבת חיות, אך מאז שהכירה את הצעיר היא השתנתה.
שופטת בית משפט השלום כרמית בן אליעזר הקשיבה לאמא רוב קשב, אך אמרה כי למרות שבית המשפט ער למצוקה ומזדהה עם הכאב שלה, אין לו סמכות ויכולת להוציא את הצו, והטיפול אמור להגיע דרך גורמים מקצועיים אחרים.