דיונים בקרב קבוצות הורים לבני נוער בראשון לציון על רקע מבצע החיסונים: לטענת הורים לבני נוער שהתחסנו נגד נגיף הקורונה, במידה והם יחזרו לבית הספר, יש לבדוק אפשרות להפריד אותם מבני נוער שלא חוסנו. "היו כאלו שכעסו אבל אנחנו לא יכולים לחייב אף אחד ואני גם מבין את החשש של ההורים", אומר יו"ר הנהגת ההורים העירונית רוני עקירב.
1 צפייה בגלריה
חיסון
חיסון
חיסון
(צילום המחשה: shutterstock)
בשבוע שעבר החל מבצע חיסונים בקרב תלמידי כיתות יא' ויב' דבר שגרר גם ויכוחים בקרב ההורים. "אני החלטתי לא לחסן את הילדים שלי" מספרת בובה לוי, חברת הנהגת ההורים העירונית, "אני לא יודעת עדיין מה ההשפעות של זה ורוצה לשמור עליהם, גם אני לא התחסנתי. מיד גם כתבתי על כך בקבוצה של הנהגת ההורים כדי שלא יהיו כאלו שיחשבו לחייב ולהתנות זאת" היא אומרת.
אבא אחר לתלמידת תיכון שכבר התחסנה סיפר, "הורים שלא מחסנים מסכנים את כולנו. יש סיבה והחיסון בטוח. נכון שאי אפשר לחייב אבל לדעתי מי שלא התחסן צריך לקחת אחריות ולא להגיע למוסד החינוכי".
קראו גם:
עקירב: "לא נוכל לחייב דבר כזה אבל אני את הבת שלי מתכוון לשלוח לחיסון. יש הורים שכועסים על אלו שלא מחסנים את הילדים שלהם אבל אני לא שופט ויכול להבין את החשש של אלו שלא מחסנים. מציע שנחכה לראות בסוף המבצע כמה בני נוער התחסנו ואחר כך לדבר על ההשלכות. ידוע לי שהעירייה מנסה לברר את הנתנוים האלו בימים אלה".