בקרוב יחל לפעול בראשון לציון קו אוטובוס שיוביל את התושבים ישירות לחוף הים. זאת לאחר שבמהלך הקיץ האחרון התלוננו תושבים רבים על כך שאין קו תחבורה ציבורית כזה. כך בישר חבר המועצה מחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב.
1 צפייה בגלריה
פקקים בקיץ. חוף ראשון לציון
פקקים בקיץ. חוף ראשון לציון
פקקים בקיץ. חוף ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
בשבוע שעבר שלח הפעיל החברתי ולד קפוסטין מכתב לאבשלומוב, ובו טענות שלו ושל אנשים שפנו אליו על כך שהם עובדים סמוך לחוף הים, אך משום מה אין להם דרך להגיע אליו באמצעות תחבורה ציבורית.
אחת מהן היא טניה, תושבת רמת אליהו: "השכונה גדלה כל הזמן ובמקום להוסיף קווים אין לי פתרונות תחבורה. אני עובדת באזור וצריכה להגיע לשם, אבל אין לי איך להגיע ישירות, וצריך להחליף כמה קווים כדי להגיע קרוב לשם".
כזכור, כבר בקיץ שעבר קיבל אבשלומוב תלונות על ריבוי כלי רכב פרטיים שמגיעים לסביבת חוף הים בשל מחסור בתחבורה ציבורית.
"אחרי שהתלוננו רבות על הפקקים בדרך לים, עשינו פגישה עם כל נציגי חוף הים והבנתי שאין באמת קו שלוקח את תושבי ראשון ישירות לים, אלא על הדרך", אומר אבשלומוב. "קו אחד חתכו באמצע, קו אחר הורידו, ולכן נוצרה בעיה. אמרו לי שאין קו אחד שלוקח אנשים במיוחד לחוף הים, ואף אחד לא ידע לומר אם בכלל יהיה קו כזה. לכן אני שמח לומר שלאחר שיחה עם גורמים רלוונטיים בחברות התחבורה, יהיה קו יעודי שיעבוד בעיר. אני עוד לא רוצה או יכול לומר מי תהיה החברה שתעשה את זה, אבל יהיה קו שיפעל בדרך המלך ישירות לחוף".