לפני עשרה ימים בעת שיצא ממתחם הבילויים ביס פלנאט בראשון לציון הותקף איתיאל סיאני בפתח היס פלאנט ע"י חבורת צעירים שעברה במקום. הצעירים גם גרמו נזק לרכבו. הסיבה לתקיפה: להט"בופוביה.
1 צפייה בגלריה
איתיאל סיאני בפתח היס פלאנט
איתיאל סיאני בפתח היס פלאנט
איתיאל סיאני בפתח היס פלאנט
(צילום: קובי קואנקס)
"יצאתי למסיבה שגרתית עם חברים שלי ב'יס פלנט'. אני רגיל לשמוע קריאות של אנשים כמו "מחנגל" או "יא הומו" אבל אף פעם לא התייחסתי לזה וגם הפעם כשהייתי שם התחילו לקרוא לעברי קריאות גנאי", מספר סיאני.
קראו גם:
הוא ניסה להתעלם אך החבורה המשיכה לעקוב אחריו. "התחלתי ללכת וחבורה של 15 נערים צעירים שרו לי שירים. כשהגעתי סמוך לרכב שלי הם קראו לי שוב קריאות, ואז הם התנפלו עלי. הם היו ארבעה צעירים שהכו אותי, אגרופים בפנים, בעיטות ברגלים. זו סיטואציה שאני נזכר בה והיא קשה לי. נהג מונית ערבי שעבר שם גירש אותם ועזר לי להיכנס לרכב, נעל אותי וזה מה שהציל אותי".
בכך לא הסתיימה התקיפה, "הם עוד המשיכו להכות ברכב, שברו את המראות ואז הגיעה המשטרה. אם הם לא היו מגיעים אז אני מאמין שאולי לא הייתי היום מסגל לספר את הסיפור, הם היו מבצעים בי לינץ'", הוא נזכר.
בעקבות האירוע נפתחה חקירה בתחנת ראשל"צ, במשטרה מדווחים כי הושקעו מאמצים רבים בניסיון לאתר ולהגיע לחשודים במעשה. עם התקדמות החקירה, אותרו ונחקרו שני חשודים במעורבות באירוע.
המשטרה מעדכנת הבוקר (רביעי) כי חשוד אחד (22, רמלה) שוחרר בסיום חקירתו בתנאים מגבילים, והחשוד השני (19, רמלה) נעצר ויובא היום בפני שופט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת האירוע נמשכת.
הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי ב"ידיעות ראשון" וב"מיינט ראשון".