כתב תביעה לפינוי דיירת מדירה ברחובות הוגש השבוע לבית משפט השלום בעיר על ידי בעלי הדירה. לטענתם, השכירו את הדירה בת חמשת החדרים לדיירת בחודש מאי לפני שנתיים בתמורה לסכום של 6,500 שקלים לחודש, אך מאז הנתבעת עושה דין לעצמה ומשלמת כפי יכולתה בכל חודש, לעתים רק 2,000 שקלים, לעתים 5,000 ובמשך חודשיים לא שילמה כלל את דמי השכירות.
1 צפייה בגלריה
מסיבת סטודנטים
מסיבת סטודנטים
עושה מסיבות כל הלילה
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענתם, מלבד העובדה שהדיירת לא משלמת את דמי השכירות באופן תדיר, היא בנתה בריכה וג'קוזי בחצר הבית והיא מקיימת מסיבות במקום עד אור הבוקר שמהוות מטרד קשה עבור השכנים.
בעל הבית ביקש ממנה מספר פעמים להפסיק את המסיבות, אך היא התעלמה באופן בוטה מבקשותיו והמשיכה בשלה. לטענתו הדיירת גם ניתקה את הראוטר שמספק את הרשת לדיירים שמתגוררים בקומה תחתיה וכשניסה בעל הבית להביא טכנאי שיחבר אותו מחדש, המציאה הדיירת שלל תירוצים מדוע אינה יכולה להכניסו לדירה.

קראו גם:

לדבריו בתביעה, לאור העובדה שפניותיו נפלו על אוזניים ערלות, הוא נאלץ להגיש את כתב התביעה כדי לצמצם את הנזקים הכבדים שהדיירת גרמה לו כבר עכשיו. הוא מבקש מבית המשפט שיפסוק להוציאה מהדירה ושישולמו לו הפרשי הכספים על פי החוזה שהתובעת לא שילמה עבור דמי השכירות בסכום כולל של 30 אלף שקלים.