זיו חג'בי (35) מראשון לציון הוא אחד הנרצחים בפיגוע הירי שהתרחש הבוקר (ראשון) באזור התעשייה ברקן. יחד איתו נרצחה קים לבנגרונד יחזקאל, בת 28 מראש העין, אם לפעוט בן שנה. אישה נוספת נפצעה בינוני והיא מאושפזת בבית החולים 'בלינסון'.
1 צפייה בגלריה
זיו חג'בי ז"ל | צילום: פייסבוק
זיו חג'בי ז"ל | צילום: פייסבוק
זיו חג'בי ז"ל | צילום: פייסבוק
המחבל, פלסטיני, בן 21, מהכפר קלקיליה נכנס סמוך לשעה 8:00 בבוקר לשערי אזור התעשייה ברקן, והגיע לאחד המפעלים המוכרים במקום. שם פתח באש כתוצאה ממנה נפצעו שניים באורח אנוש, חג'בי ז"ל היה ביניהם, והוא נפטר מאוחר יותר מפצעיו.
נכון לרגע זה המחבל טרם נתפס, ומתנהל מצוד אחריו.
חג'בי ז"ל, הוא תושב שכונת מישור הנוף בראשון לציון, החל לעבוד במפעל 'אלון' בברקן לפני כמעט שנתיים, בתפקיד חשב. הוא נשוי לנטלי ואב לשלושה ילדים קטנים.
מיקי אלון, יו"ר ועד השכונה שהכיר את חג'בי מספר: "ידעתי שהיה מנהל חשבונות בברקן, והבנתי שרצה להמשיך ולהתקדם. משפחה נחמדה עם שלושה ילדים, תאומים בכיתה ב' וילד קטן נוסף. הוא היה בחור חייכן ומסביר פנים לכולם. כולם אוהבים אותו".
שכנים אחרים שהספיקו עוד לפגוש אותו הבוקר (ראשון) במכולת השכונתית, מספרים שבירכו אותו לשלום בשעה 07:30, בלי לדעת שזו תהיה פרידה סופית. "הוא היה אדם צנוע, שקט ומסביר פנים, זה כל כך עצוב", ספד לו אחד השכנים.
משפחתו שהתבשרה הבוקר על הטרגדיה, הסכימה לתרום את איבריו.
הלווייתו תיערך מחר (שני ה- 8.10.18) בשעה 14:00 במושב ניר ישראל.