אגם (גגי) ברגר מחולון נחטפה ע"י מחבלי החמאס לרצועת עזה בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. הבוקר (שני) בניסיון של טרור פסיכולוגי פרסם החמאס את תמונתה של אגם מיום חטיפתה.
2 צפייה בגלריה
אגם ברגר
אגם ברגר
אגם ברגר. מחכים לך בבית
(צילום: באדיבות המשפחה)

מאז שנחטפה לפני יותר משלושה חודשים כמעט ולא התקבל סימן חיים מאגם. משפחתה זיהתה אותה בסרטון טלגרם שפרסמו הטרוריסטים כשהיא לובשת פיג'מה ומובלת לרכב. דקות ספורות קודם לכן עוד הספיקה ליצור קשר טלפוני עם אביה ולספר שיש יריות.
אביה של אגם, שלומי ברגר, ל"מיינט": "בשעה 7:45 היא ניהלה איתנו שיחה מאוד קצרה כשהיינו בממ"ד, בלי קליטה טובה והיא אמרה 'יורים עלינו, אני מפחדת' ".
את התמונה שפורסמה הבוקר, ואותה לא נפרסם כאן, הוא טרם ראה. "לא ראיתי את התמונה שלה, וגם רק למחרת בבוקר צפיתי בסרטון שהופץ ב-7 באוקטובר, בו נראתה אגם כשהיא נלקחת לעזה בעודה בחיים", הוא אומר.
מחכים לאגם בבית:
מחכים לאגם ברגר בבית
(צילום: באדיבות המשפחה ומטה החטופים)


קראו גם:

ברגר מוסיף ואומר: "עם שחרור חלק מהחטופים מן השבי, התקבל מידע אודותיה, אך עדיין המשפחה שרויה בתבהלה. יש מידע מחטופים שחזרו שמצד אחד הוא משמח, מצד אחר, הוא מטריד. אני נועל את עצמי ולא רוצה לחשוב על זה - אבל אנחנו חרדים לגורלה. אנחנו משפחה מפורקת".
אביה של אגם מבקש להעביר לה מסר חשוב, והוא מקווה מאוד שדבריו יגיעו איכשהו לאוזניה: "אגם, אנחנו מתגעגעים מאוד, מחכים שתחזרי הביתה כולנו, רק תבואי, אוהבים אותך ותהיי חזקה, אנחנו פה חזקים בשבילך".

2 צפייה בגלריה
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין
בר קופרשטיין. מחכים לך בבית
(צילום: באדיבות המשפחה)

השבוע ייערך בחולון, ביוזמת תושבים מחולון, ילידי קיבוץ ניר עוז שבעוטף עזה, ומטה משפחות החטופים בחולון, מופע התרמה, שכל הכנסותיו יועברו לסיוע לשתי משפחות החטופים, תושבי חולון, אגם ברגר ובר קופרשטיין, וכן לשיקום קיבוץ ניר עוז, שאחת מתוך כל ארבע משפחותיו איבדה את יקיריה ואת ביתה.
המופע יתקיים ביום חמישי השבוע, 11.1.24, בשעה 20:00, בתיאטרון חולון (שד' קוגל 11, חולון), בהשתתפות ריטה, בן בן ברוך וגיא ויהל ובהנחיית עומר חזן. האירוע בחסות עיריית חולון ותיאטרון חולון.
כרטיסים ניתנים לרכישה באתר תיאטרון חולון או בטלפון 03-5023001.