חובות לשוק האפור, גניבה של אלפי שקלים ואיומים בתלונת שווא: קשיש מראשון לציון שהשכיר חדר לאישה לא האמין כי היא תסבך אותו בכל כך הרבה צרות.
2 צפייה בגלריה
הקשיש מראשון לציון הסתבך
הקשיש מראשון לציון הסתבך
הקשיש מראשון לציון הסתבך עם דיירת מהגיהנום
(צילום המחשה: canva)
לפני כשנה תושב שכונת השומר בראשון לציון בן 75 השכיר חדר בביתו לדיירת אך לאחר זמן מה גילה כי היא גונבת ממנו. לטענתו, נעלמו מפנקס הצ'קים שלו 3 צ'קים, בבירור מול הבנק התגלה כי הם נוצלו למשיכה של 15 אלף שקל, כשביקש לברר מי המוטב גילה הקשיש כי מדובר בגורמים בשוק האפור.
לטענתו, כשהתעמת עם הדיירת היא הודתה כי אכן עשתה זאת, אך היא ביצעה את הגניבה רק כי הייתה נואשת כיוון שהיתה חייבת כסף בשוק האפור. הקשיש שחשש להסתבך עם גורמים עבריינים החליט שלא להגיש נגדם תלונה במשטרה והסתפק בפינוי הדיירת.
על פי בקשת צו למניעת הטרדה מאיימת שהגיש הקשיש, לאחר מספר חודשים הדיירת יצרה עימו קשר שנית, התנצלה על מעשיה וביקשה הזדמנות חוזרת. כיוון שהיתה דיירת נוחה הסכים האיש לאפשר לה לשכור את החדר שנית, אך גם הפעם היא ניצלה את תמימותו.

2 צפייה בגלריה
סירבה לצאת מהמשרדים
סירבה לצאת מהמשרדים
ניצלה את תמימותו של הקשיש
(צילום המחשה: canva)

לאחרונה הבחין הקשיש כי יורדים סכומים חשודים מחשבון הבנק שלו באמצעות משיכת כסף מכספומט שסמוך לביתו. בבדיקת דוח העו"ש שלו התברר כי הפעולות מתבצעות בשעות לילה מאוחרות וכיוון שרק לו ולדיירת יש גישה לארנקו הסיק הקשיש כי שוב נפל קורבן בתרמית שלה.

קראו גם:

בבית המשפט הוא טען כי דרש ממנה לעזוב את הדירה אך היא סירבה ואף איימה עליו כי תטען שהרים עליה יד והכה אותה. האיש ששוב חשש להסתבך ביקש מבית המשפט צו למניעת הטרדה מאיימת, הוא סיפר כי הוא נכה וסיעודי וכי רק לאחרונה עבר צנתור והוא מתמודד עם בעיות בריאותיות רבות ועל כן הצליחה האישה לנצל את מצבו. אך השופט הסביר לו שכיוון שהוא מאשים אותה בעבירות פליליות כגון הסגת גבול והוצאת כספים במרמה, עליו להתנהל באמצעות הגשת תלונה במשטרה נגדה וכי בגין סירובה להתפנות מהדירה עליו לנקוט בהליך האזרחי המתאים על מנת לפנות אותה.