במשך מספר חודשים תושב ראשון לציון כבן 35 ניהל קשר רומנטי עם תושבת הצפון בת 23. לפני מספר שבועות הקשר הסתיים, אך הצעירה עדיין כעסה על בן זוגה לשעבר.
2 צפייה בגלריה
חייל במדים
חייל במדים
השתמשה בנשק של הידיד שגוייס
( צילום אילוסטרציה: shutterstock )
על פי כתב האישום שהוגש נגדה לבית משפט השלום בראשון לציון, כשהלכה לאסוף מביתו של בן זוגה לשעבר את חפציה, היא ביקשה ממכר שלה להתלוות אליה כיוון שברשותו נשק שקיבל במסגרת גיוסו בצו 8 למערך המילואים.

קראו גם:

הנאשמת טענה שהיא חוששת שבן זוגה לשעבר מחזיק אקדח ברשותו וזקוקה לו להגנה, המכר נענה לבקשתה, אך כשהגיעו לדירה בראשון לציון סירב לצאת מהרכב חמוש, הנאשמת שכנעה אותו כי זה נועד למראית עין בלבד וכי לא תעיז להשתמש בנשק והוא הסכים למסור לה את נשקו מסוג M16 למרות שאין לה רישיון להחזקת נשק, אך הסיר את המחסנית.
על פי כתב האישום, בשעת לילה מאוחרת הנאשמת הגיעה לדירה של בן הזוג לשעבר, בזמן שהמכר ממתין ברכב, היא דפקה בדלת בחוזקה ולמרות הבטחותיה לגלות איפוק, צעקה בקול גדול: "תפתח באתי להרוג אותך".

2 צפייה בגלריה
לקחה את הנשק מידיד שגוייס למילואים
לקחה את הנשק מידיד שגוייס למילואים
"תפתח באתי להרוג אותך"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

כשהחבר לשעבר סירב לפתוח היא השליכה לבנת בניין לחלון ביתו וניפצה אותו, שוב סירב החבר לשעבר לפתוח את הדלת וטען כי היא מפחידה אותו, אז הכריזה הנאשמת: "תפתח לי בבקשה את הדלת, חבל אני עם נשק פה בספר תורה...עכשיו אני יורה".
כל תחנוניו של הבחור המבוהל שהאמין כי היא אכן חמושה בנשק ומחסנית לא הועילו, הנאשמת שברה את חלון ביתו, קרעה את הרשת והשליכה אבנים לדירתו וכך גם שברה מכשיר אייפד שהיה ברשותו. בשלב מסוים היא אף כיוונה את הנשק לכיוון הבחור והוא מיהר להזעיק את המשטרה, בשלב זה הנאשמת מיהרה להימלט ברכב עם המכר.
בגין מעשיה היא מואשמת בנשיאת חלק מהותי בנשק, איומים והיזק בזדון. לגבי המכר, הוא יצטרך להצדיק עצמו מול גורמים צבאיים מדוע העביר לה את נשקו בידיעה שאין לה רישיון לשאת אותו.