תקרית אלימה וחמורה התרחשה בבית ספר ויתקין בראשון לציון: אביו של אחד התלמידים תקף ילד אחר, תלמיד כיתה ג', ואיים עליו. התקרית התרחשה אל מול עיניה של אחת הסייעות בצהרון, והיא דרשה מהאבא האלים להניח לתלמיד המפוחד לנפשו. המקרה הועבר לטיפול המשטרה ולפני כשבוע הוגש כתב אישום נגד האב.
1 צפייה בגלריה
איים על הילד שלא יעז לגעת בבנו
איים על הילד שלא יעז לגעת בבנו
איים על הילד שלא יעז לגעת בבנו
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
המקרה החמור התרחש בחצר בית הספר בשעות שבו פועל הצהרון. על פי הנטען, לקראת השעה 16:30 הגיע האב למקום כדי לאסוף את בנו והבחין בכך שהוא בוכה. לשאלתו מה קרה סיפר בנו בבכי כי ילד אחר תקף אותו.
קראו גם:
בשלב זה נכנס האבא הזועם אל תחומי בית הספר ושם פגש את אותו ילד שהואשם באלימות. האב הסתער על הקטין וקרא לעברו "בן זונה מטומטם, תסתום את הפה שלך", ומיד לאחר מכן אחז בגופו של הילד, טלטל אותו ומשך באצבעו.
לאחר מכן אחז האב האלים במותניו של הילד, הצמיד את פניו אל פני התלמיד ואיים עליו שגם עוד אלף שנה לא ייגע בבנו, והוסיף: "למה נגעת לי בילד? שלא תעז להתקרב אליו".
מי שהבחינה במתרחש הייתה סייעת שעובדת בצהרון. היא מיהרה אל האב ודרשה ממנו לעזוב את הילד ולצאת מתחומי הצהרון. בעקבות מה שקרה הועבר הטיפול בתקרית האלימה לידי המשטרה המקומית, והיא חקרה את האב על מה שקרה.
כאמור הוגש כתב אישום נגד האבא, גבר כבן 36, תושב העיר, בגין איומים ותקיפה.