צעיר, בן 28 תושב אזור ירושלים, הותקף באכזריות לפני כחמש שנים על ידי ארבעה מבלים במועדון הג'נגו בר בראשל"צ, במהלך קטטה שפרצה במקום. כעת הגיש תביעת פיצויים אזרחית נגד התוקפים ונגד בעלי המועדון.
2 צפייה בגלריה
תובע 2.5 מיליון שקלים מהמועדון
תובע 2.5 מיליון שקלים מהמועדון
תובע 2.5 מיליון שקלים מהמועדון
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
על פי התביעה, שהוגשה על ידי עו"ד איתמר בן עמי, המקרה אירע באחד הלילות של דצמבר 2018. על פי הנטען, אחד מארבעת התוקפים, הניח את ידו על כתפו של התובע, וזה הסיר אותה. עקב כך פרץ ביניהם ויכוח שהתפתח עד מהרה לקטטה, שאליה הצטרפו גם שלושת הנתבעים האחרים.
הקטטה תועדה במצלמות האבטחה, ובסרטון נראה אחד הנתבעים הולם בתובע במכת אגרוף בראשו ומפיל אותו על רצפת המועדון, כשחבריו בועטים בו בראשו. בהמשך נראה התובע כשהוא קם מהרצפה, ואחד הנתבעים ממשיך להכות בו בראשו, ללא רחם, ולחנוק אותו מאחור, תוך שהוא מפיל אותו שוב על הרצפה ובועט בו בישבנו ובגבו.
לדברי עו"ד בן עמי, בעלי המועדון התעלמו מהקטטה ואף לא טרחו להזמין את המשטרה ואת כוחות ההצלה. תחת זאת, כך נטען, בחרו מפעילי המועדון, לסלק את כל המעורבים אל הרחוב. לטענת עו"ד בן עמי, בהתנהלותם זו, אפשרו בעלי המועדון, ואף עודדו, את המשך תקיפתו של התובע, ומנעו ממנו קבלת טיפול רפואי, שיכול היה להקטין את נזקיו.
לדברי עו"ד בן עמי, מועדון הג'נגו בראשון לציון, שבו אירעה התקיפה, פעל בעת האירוע ללא רישיון, ונסגר לאחר זמן. תחתיו קמה במקום מסעדת בשרים הפועלת תחת אותו שם, ומופעלת על ידי אותם בעלים, אשר צורפו לתביעה כנתבעים.

2 צפייה בגלריה
עו"ד איתמר בן עמי
עו"ד איתמר בן עמי
עו"ד איתמר בן עמי
(צילום: פרטי)

בתביעה נטען, כי לאחר הקטטה, הובהל התובע למרכז הרפואי 'שיבא תל השומר', כשהוא סובל משברים בלסת התחתונה ומחבלות רבות בכל חלקי גופו, שם אושפז למשך שלושה ימים, עבר ניתוח בהרדמה כללית, בניסיון לשקם את לסתו השבורה, אולם הניתוח צלח חלקית, וכיום הוא סובל מכאבים כרוניים. בנוסף הוא סובל מפגיעות נפשיות חמורות.

קראו גם:

לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של פרופ' שלמה ברק, שקבע לתובע נכות צמיתה משוקללת בשיעור של 25 אחוז. בכתב התביעה צוין כי ארבעת הצעירים שתקפו את התובע, כבר הורשעו בדין הפלילי בגין תקיפה זו, ודינם נגזר.
בתביעה מתבקש בית המשפט להורות לנתבעים לשלם לתובע פיצויים בגין נזקי גוף בסכום המקסימלי שבסמכותו (עד 2.5 מיליון שקלים). התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בבת ים.
מטעמם של בעלי המועדון לשעבר טרם נמסרה תגובה.