הקיץ כבר ממש מעבר לפינה ובימים הקרובים נרגיש טעימה קצרה. בתפריט מזג האוויר: אובך, רוחות חזקות וטמפרטורות גבוהות, אבל בשבת מזג האוויר שוב מתהפך, למקרה שתכננתם יום כיף בים. קבלו את התחזית המלאה של ראשון לציון גם לסוף השבוע.
2 צפייה בגלריה
חוף ראשון לציון
חוף ראשון לציון
חוף ראשון לציון. שרב מגיע
(צילום: אבי מועלם)

לפי השירות המטאורולוגי הישראלי, היום (רביעי 08/05) יהיה בהיר עד מעונן חלקית עם עלייה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה. רוחות צפוניות ערות ינשבו אחר הצהריים לאורך מישור החוף, אם אתם יוצאים להליכה ליד החוף כדאי שתצטיידו בעליונית. הלילה יהיה בהיר עד מעונן חלקית. הטמפרטורות בראשון לציון ינועו בין 13-25 מעלות.

קראו גם:

בחמישי (09/05) תתחיל ההתחממות. יהיה בהיר עד מעונן חלקית, במהלך הבוקר ינשבו רוחות מזרחיות ערות בהרי הצפון והמרכז, וייעשה חם מהרגיל עד שרבי. הטמפרטורות בראשון לציון: 14°-29°.

2 צפייה בגלריה
שנה חדשה, סגר ישן. חוף ראשון כמעט ריק השבוע ממתרחצים
שנה חדשה, סגר ישן. חוף ראשון כמעט ריק השבוע ממתרחצים
מזג אוויר שרבי וחם בחוף ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)

בשישי (10/05) יהיה מעונן חלקית, אבל זה לא אומר שיהיה קריר אלא להיפך - תחול עלייה נוספת בטמפרטורות וישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ. אחה"צ יחדור לאזור אוויר קריר יותר ולח, הרוחות יתחזקו וייתכן גם אובך באוויר. המעלות בראשל"צ ינועו בין 18°-33°.
מה מחכה לנו בשבת? נראה שהשרב הקצר יגיעו לסופו. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יחזרו להיות רגילות לעונה. עדיין ייתכן אובך אבל יש סיכוי גם לטפטופי גשם. המעלות בראשון לציון: 19°-25°.
התשקיף לתחילת השבוע מלמד שראשון ושני עדיין צפויים להיות מעוננים מעט ואפילו יתכן גשם.