אישה נשואה שניהלה רומן עם גבר, שהתחזה לפנוי, קיבלה שיחה מפתיעה מרעייתו שלא הסתפקה באיומים וארבה לה עם חברותיה מחוץ למרפאה בראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
"החיים עברו רעידת אדמה"
"החיים עברו רעידת אדמה"
האישה לא התכוונה לוותר
( צילום המחשה: shutterstock)

אישה נשואה תושבת האזור ניהלה רומן עם בחור ממקום העבודה שלה, משרד ממשלתי מוכר ומסודר. במשך 4 חודשים פרחה מערכת היחסים בין השניים, במהלכם יצאו למסעדות, חופשות ובילו יחד בדירתו. ביום בהיר אחד לפני מספר שבועות קיבלה האישה שיחת טלפון מפתיעה מאישה אחרת שהציגה עצמה כרעייתו של הגבר, סיפרה לה כי הם חיים יחד בראשון לציון ודרשה ממנה להתרחק מבעלה.

קראו גם:

האישה ההמומה החליטה לסיים את מערכת היחסים כיוון שבמשך חודשים ארוכים האמינה כי הבחור פרוד, כפי שטען בפניה, ולא מנהל חיי נישואים, היא הבטיחה להתרחק מהגבר אך בכך לא הסתיימה הסאגה.
הרעייה הנבגדת לא ויתרה כל כך מהר, ולמרות שהאישה חסמה אותה היא פנתה לבעלה וסיפרה לו על הרומן בין בני זוגם, אך גם הוא ביקש ממנה לחדול מלהטריד אותם והבטיח לה שרעייתו לא תתקרב אליהם.

2 צפייה בגלריה
התאבדות אישה צעירה עצובה
התאבדות אישה צעירה עצובה
ארבה לה מחוץ למרפאת השיניים
(צילום המחשה: shutterstock)

אך האישה הנבגדת המשיכה להתעקש, היא ארבה לאישה מחוץ למרפאת שיניים בראשון לציון, ויחד עם שלוש חברות תקפה אותה והכתה אותה בשעה שהגיעה לקבל טיפול רפואי, בין היתר גם איימה לפגוע בבנה הצעיר. רק שוטרים שהוזעקו למקום הצליחו לחלץ את האישה שהוכתה והיא מיהרה להגיש תלונה במשטרה.
לאחרונה היא פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת, לאור הטענות וסרטונים שהובאו מהמרפאה החליט השופט לקבל את בקשתה והוציא את צו ההרחקה. כעת נותר לשני הזוגות לנסות לברר האם ברצונם לחזור לנהל חיי נישואים שגרתיים או להמשיך לרעות בשדות זרים.