אמש (ראשון) התקיים ערב הפתיחה של תוכנית הריאליטי הכי מצליחה בישראל - האח הגדול 2024. בזה אחר זה צעדו המתמודדים החדשים שנכנסו אל הבית ובקרוב יכבשו את הלב שלנו או ירגיזו אותנו, בכל מקרה יהיה מעניין. אחד המתמודדים המסקרנים הוא הנציג שלנו מראשון לציון: תכירו את אור בן דוד.
2 צפייה בגלריה
אור בן דוד. נכנס לבית האח הגדול 2024
אור בן דוד. נכנס לבית האח הגדול 2024
אור בן דוד. נכנס לבית האח הגדול 2024
( צילום: מיכה לובטון (באדיבות רשת 13))

הוא בן 30, גרוש ואב לילד בן שש, שהוא כל עולמו. מזה 11 שנה הוא נגן הדרבוקה של הזמר, איתי לוי.
לפני שנכנס אל הבית הנשאל אם הוא אוהב את הקהל, והתשובה החד משמעית שלו הייתה: "בטח, הכפיים, הקהל, הריגוש הזה של להיות כל יום בבמה אחרת מול קהל אחר". מעניין יהיה לגלות איך ישרוד בבית הכי מפורסם במדינה, שבה כולם רואים אותך, אבל אתה מנותק לגמרי מהעולם.

קראו גם:

מה בסוף היום אחרי הופעות? אז הוא עולה על האוטו מגיע לבית של אמא, ואז "אני נכנס למיטה שלי ואני ישן לבד". כן, לדבריו, בגיל 24 הוא התגרש וחזר הביתה לאמא, "כי אין כמו אמא", והוא בהחלט מעיד על עצמו שהוא ילד של אמא.

2 צפייה בגלריה
בית האח הגדול
בית האח הגדול
בית האח הגדול
(צילום: לירן תמרי)

מה עוד חשוב לדעת עליו? שגרת הטיפוח שלו מדהימה למדי. שלוש פעמים בשבוע הוא מסתפר (בימי ראשון, שלישי וחמישי). כאשר נשאל ע"י האח הגדול: 'מה אתה מאוהב בעצמך?' ענה ללא היסוס: "חולה על עצמי. קרמים לפנים, לעיניים, לאף, לעפעפיים, כל איפה שיש קרם יש לי". אנחנו צופים תור גדול בחדר המקלחת בבית האח בבוקר.
הוא מעריץ את עופר ניסים, וברור שהוא מאמין שהוא יהיה המנצח הגדול של האח הגדול. ואולי גם ימצא אהבה בדרך? אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב.