כלב פינצ'ר אחד קטן עומד במרכזו של סכסוך שכנים שהגיע לטיפולו של בית המשפט. לטענת תושב ראשון לציון שגם הגיש את התביעה, לשכנו יש כלב שמתעקש לעתים קרובות להיכנס אליו לגינה ולעשות שם את צרכיו. לטענתו, בעל הכלב מסרב בתוקף לקבל את הטענות ואומר כי הצרכים שייכים לכלב אחר.
1 צפייה בגלריה
כלב עושה צרכים ברחוב
כלב עושה צרכים ברחוב
תובע 2,000 שקלים
( המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
לטענת התובע, תושב העיר המתגורר בחלקה המערבי, מדי שבוע הוא מבחין בגללים שנמצאים אצלו בגינה שאותה הוא מטפח בעזרת גנן ומשלם על כך אלפי שקלים בחודש. יום אחד, טוען הגבר, הוא הבחין בכלב הפינצ'ר של שכנו מגיע אליו לגינה ועושה שם את צרכיו. למרות שעידכן בכך את בעל הכלב המתגורר סמוך אליו, דבר לא נעשה וכעבור מספר ימים שוב חזר הכלב ועשה את אותה פעולה.
מאז הבחין הגבר בגללים שנמצאים בתוך הגינה שלו ונוכח המקרים שראה בעבר הוא הסיק שגם הפעם מדובר בגללים של אותו כלב פינצ'ר. לאחר שהציף את הדברים הללו מול בעל הכלב החל ויכוח חריף ביניהם במהלכו האשים בעל הכלב את הגבר בכך שהוא מחפש דרך לריב איתו כדי לקבל פיצוי כספי ולהרוויח כסף בצורה לא כשרה. דברים אלו פגעו בבעל הבית שלטענתו בכלל לא חשב לדרוש פיצוי. למרות זאת, אחרי הדברים שנאמרו החליט הגבר לפנות לבית המשפט ולתבוע את בעל הכלב ב־2,000 שקלים על עוגמת הנפש שנגרמה לו ועל הטיפול והניקיון של הדשא.