חודש וחצי אלון כהן מראשון לציון נמצא במילואים כנהג מבצעי בגדוד פלסר ביהודה ושומרון-רמאללה. מאחור הוא השאיר את העסק: הכנאפה של כהן" שנמצא ביעקב פריימן 4 ראשון לציון. זה הרגע להתגייס גם בעורף, לקנות ולעזור לו לשרוד גם את התקופה הקשה הזו.
2 צפייה בגלריה
אלון כהן במילואים
אלון כהן במילואים
אלון כהן במילואים
(צילום: פרטי)
אלון כהן, נשוי ואב לשלושה ילדים (13,9,6) פתח את העסק בדצמבר 2019 לצד הכנאפה המפורסם הוא מגיש גם בוריק, סביח עירקי, ערוק ומנות אותנטיות מהמטבח העירקי והטוניסאי.
מה עובר עלייך מאז פרוץ המלחמה?
"ביום שפרצה המלחמה לא תפסו אותי, אבל למחרת בבוקר כבר הייתי בדרך לגדוד. אני כבר חודש וחצי במילואים כנהג מבצעי בגדוד פלסר ביהודה ושומרון-רמאללה. ברור שהיה חשש, גם בבית ניסו לשכנע אותי להישאר כי יש לי משפחה ועסק, אבל אמרתי להם שקודם כל המדינה שלי. הרי אם אני, והחבר שישן בשטח לצידי וזה שמשרת איתי, לא נשמור על המדינה, אז מי כן? יש לי מכרים שסירבו להתגייס למילואים, הם מפחדים. העסק הזה הוא הבייבי שלי, הוא חשוב לי, אבל המדינה לפני הכל".

קראו גם:

מה מצב העסק מאז?
"המצב לא קל. בשבוע וחצי הראשונים לא פתחנו כי העובדים פחדו, אחר כך ניסינו לחזור לשגרה, הרי עברנו קורונה ואני יודע שעסק עצמאי שלא מתפקד עלול להתרסק. היום אני מנהל הכל דרך הטלפון, אבל אנשים מפחדים לצאת ויש ירידה בהכנסה".

2 צפייה בגלריה
הכנאפה של כהן
הכנאפה של כהן
הכנאפה של כהן. "העסק הזה הוא הבייבי שלי, אבל המדינה לפני הכל"
(צילום: פרטי)

לדבריו, למרות הקושי, הוא מנסה למצוא דרכים יצירתיות כדי לשרוד ולעבור את הימים הקשים שכולנו עוברים מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל".
"אנחנו עובדים עם משלוחים ולפעמים אני מעלה סרטונים מהמילואים אז אנשים רוצים לפרגן, הם מבקשים כתובת ומגיעים מכל מיני מקומות בארץ רק כדי לתמוך בנו", הוא מספר ומוסיף: "זה מחמם את הלב, כיף לראות את העם שלנו מאוחד ומפרגן לעסקים הקטנים שכולם יודעים כמה הם מתקשים להתקיים עכשיו".
רוצים להגיע ולקנות ממנו? בואו לבקר ב"כנאפה של כהן" ביעקב פריימן 4 ראשון לציון.