שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כחודש את יעקב ברוסובניק, תושב ראשל"צ המשמש כמדריך סיף במתנ"ס נאות שקמה, בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות. היום (חמישי) בהתאם לממצאי החקיֹרה - הוגשה הצהרת תובע כנגדו.
2 צפייה בגלריה
 יעקב ברוסובניק. נעצר
 יעקב ברוסובניק. נעצר
יעקב ברוסובניק. בקרוב יוגש כתב אישום
(צילום: עמוד הפייסבוק של בית הספר לסייף בנאות שקמה)

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירות מין בקטינות ע"י מדריך סיף הפועל במסגרת חוג בעיר.
חוקרי התחנה ביצעו חקירה מואצת אספו ראיות ועצרו את החשוד, יעקב ברוסובניק, תושב ראשל״צ בשנות השישים לחייו העובד כמדריף סיף בחוג. בתום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ״ש.

קראו גם:

עם התפתחות החקירה, איתרו החוקרים 13 קטינות ובגירות שהתאמנו אצל החשוד בחוג הסיף, ועפי החשד נפגעו מינית על ידו במשך מספר שנים.
בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

2 צפייה בגלריה
תקיפה מינית נערה
תקיפה מינית נערה
חשד למעשים חמורים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

בשורת מעצרו של המדריך הידוע היכתה בתדהמה הורים רבים בראשון לציון, אם לאחת החניכות המתאמנת אצלו סיפרה ל"מיינט ראשון": "זה לא סתם בן אדם, עבור מי שמגיע מהתחום הוא אגדה. הוא עוסק בתחום עוד מילדות ברוסיה, ילדים עמדו בתור כדי ללמוד אצלו. בתקופה של הבת שלי היתה ממש רשימת המתנה, הביקוש היה בשיא, זו היתה גאווה לומר שאת לומדת אצלו".
לאחר מעצרו הגיבו עורכי דינו, שאול דבח ואתי זלצר, ומסרו: "החשוד הוא אדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי, שלא נפל רבב מעשיו לא מוסרית וקל וחומר לא פלילי. הוא דוחה את החשדות וטוען לחפותו המוחלטת וכי לא היו דברים מעולם. נדגיש שמרשנו משתף פעולה ומוסר גרסה ברורה, ואין בליבנו ספק שבסופו של יום תיק החקירה נגד החשוד ייסגר כלעומת שנפתח וזאת בהיעדר אשמה פלילית".