לפני כשלוש שנים חתמה תושבת ראשון לציון על חוזה שכירות עבור דירה במרכז העיר, ולאחר שנה אף האריכה את החוזה, שאמור להסתיים בחודשים הקרובים. אלא שלפני כחמישה חודשים הובהלה האישה לבית החולים בעקבות דלקת חריפה בלבלב, אך בעקבות רקע רפואי מורכב מצבה של האישה הלך והידרדר ומזה מספר חודשים היא מורדמת ומונשמת.
1 צפייה בגלריה
פגיעה פנימית קשה
פגיעה פנימית קשה
מורדמת ומונשמת
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענת בתה, הרופאים עדכנו אותה כי המצב הרפואי כה מורכב עד כי היא תידרש לחודשים ארוכים של אשפוז וישנו ספק אם בכלל תשרוד את המצב הבריאותי הקשה בו היא נמצאת.
קראו גם:
לדבריה, בעקבות הודעת הרופאים היא פנתה לבעלי הדירה שבה התגוררה אמה והסבירה להם את המצב הרפואי המורכב של האם. עוד ביקשה הבת שיבואו לקראתה ויסיימו את החוזה בכדי שהאם לא תצטרך לשלם על מגורים שבהם היא לא משתמשת.
לדברי הבת, בעלת הבית הסכימה לכך אך הטילה על הבת את המשימה וביקשה ממנה לקבוע עם המתווך כדי להראות את הדירה לאחרים. מאז, כך טוענת הבת, היא אינה מצליחה לקבוע פגישה עם המתווך כי הוא דוחה את הפגישות עימה. עוד טוענת הבת כי למרות הבטחות בעלת הדירה, הצ'קים של החודשים הבאים נפדו והיא חוששת שגם הצ'קים הבאים ייפדו למרות שאף אחד לא מתגורר בדירה.
בעקבות כך החליטה בתה של האישה לפנות לבית המשפט בדרישה לעצור את תשלומי שכר הדירה ולשלם לה פיצוי של 4,000 שקלים על עוגמת הנפש.