פרידה היא לא עניין פשוט. זה אפילו שובר את הלב, אבל עבור צעירה אחת מאזור ראשון לציון זה היה הרבה יותר מזה. היא סירבה לקבל את העובדה הפשוטה שבן זוגה ביקש לסיים את מערכת היחסים.
2 צפייה בגלריה
מספר הפונים לסיוע הכפיל את עצמו
מספר הפונים לסיוע הכפיל את עצמו
לא הייתה מוכנה לקבל את הפרידה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

לפי בקשת צו למניעת הטרדה מאיימת שהוגשה לבית המשפט, הצעד הראשון שלה היה להטריד את האקס בשיחות טלפון בלתי פוסקות במטרה לנסות ולכבוש את ליבו מחדש. בתחילה הגבר ניסה להתעלם ממנה, אך היא לא חדלה. כאשר הבינה שהוא חוסם אותה, החליטה ללכת על כיוון אחר.

קראו גם:

היא הפנתה את חיציה אל משפחתו. לפי הבקשה שהוגשה לבית המשפט, היא החלה להתקשר אליהם שוב ושוב ממספר חסוי. כאשר ענו היא ניסתה לשכנע אותם שישכנעו את בנה שהיא הדבר הטוב ביותר שקרה לו והם חייבים לחזור להיות ביחד.
כאשר זה לא הועיל, היא עלתה מדרגה והגיעה עד לפתח ביתם. התייצבה על המדרגות והחלה לדפוק על דלתות, לנער ולנסות לפגוע ולהרוס את האופנוע של אחיו. בשלב הקיצוני ביותר היא הפכה את אחיו, המתמודד עם מגבלה, למטרה להטרדה. היא החלה לדפוק על חלונו ללא הרף, במשך למעלה משעה, מה שגרם לו לפחד ובהלה גדולה.

2 צפייה בגלריה
הסתגרה ברכבה
הסתגרה ברכבה
חיזור גורלי בגרסת המציאות
(אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בני משפחתו של הגבר פנו לבית המשפט בבקשה למנוע ממנה להתקרב אליהם, להטריד, להפחיד ולהרוס את רכושם. הם אף ציינו כי הם חוששים לבריאותה הנפשית ומוטרדים מכך שהיא עלולה אף לפגוע בעצמה.
בית המשפט קיבל את בקשתם והוציא לצעירה צו הרחקה מבן זוגה לשעבר, ביתו ובני משפחתו.